hallo,, ik las dat er al een clomid deel 2 of 3 was maarja daar zitte al zoveel mensen bij die als lang clomid gebruike dus ik wilde kijke of er misschien nieuwelingen zijn die ook nog maar net met clomid bezig zijn of net als ik voor het eerst er mee gaan beginnen.. misschien kunnen we ervaringen uitwisselen groetjes
hey zeker spannend... ik ga morge beginnen.. heb 4 weke op menstruatie moete wachte met provere kwam het nie opgang nu gelukkig na primolut wel... moet over 15 dagen terug kijke of er iets gegroeid is... ze zei dat ik er niet te veel op moest hopen want dan viel t zo tegen.. (maar tog doe ik dat stiekem haha) groetjes en sux6
Succes meiden! Ik ga niet meeschrijven maar wilde wel even kwijt dat ik na 1 ronde Clomid zwanger ben geraakt! Dit is natuurlijk wel heel snel, maar ik vond dat soort berichten altijd fijn om te lezen. Het geeft jullie misschien wat hoop!
hey wat en leuke en lieve reacties.... zwanger in de eerste x ga ik maar nie vanuit zal al lang blij zijn dat ik een x een eisprong krijg ben al een jaar pilloos en nog geen 1 eitje gehad groetjes
hey meiden, ik ga meelezen ik ga 9 april naar de gyn omdat mijn ongi niet op gang komt dus grote kans dat ik ga beginnen met clomid... liefs
Dag dames, Ik ben deze ronde ook gestart met Clomid 50mg. In eerste instantie leek het niet veel te doen, maar op dag 19 was er toch ineens een follikel van 15 mm. Op dag 21 was hij 19 mm., hij is dus waarschijnlijk afgelopen dagen gesprongen. Spannend! We hebben deze dagen elke dag seks gehad. Volgende week moet ik nog één keer bloedprikken, om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad. Eerste uitslag van het bloed was goed. Zaadonderzoek was ook goed en samenlevingstest was 'zeer goed'. Dus gyn. denkt dat het met behulp van Clomid moet gaan lukken. Pas over 3 maanden weer terug. Ik ben blij dat de gyn. zo positief was! Ik ben natuurlijk nog niet zwanger, maar deze positieve berichten kon ik wel gebruiken. Hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal voorspoedig! Zet hem op, meiden!
ik ben sinds afgelopen maandag begonnen met clomid.. het berichtje van cybi deed me goed, al gaan wij er niet vanuit de eerste keer.. ik moet over 4wk terug naar de gyn dus ben benieuw of de clomid mij zal helpen met mn ei, ik heb namelijk wel een ei-sprong maar mijn luteale fase(of zoiets) is te kort waardoor het eitje zich niet kan bevruchten dus de clomid is er voor mij om mn ... fase langer te maken.. succes allemaal enne leuk topic was ik namelijk naar op zoek
hoi meiden, ik ga ook meelezen. 22 maart naar de gyn en hele grote kans op pco en dus clomid. Kan ik me alvast een beetje inlezen!
Ik ben een maand geleden voor het eerst bij de gyn geweest, toen een eerste gesprek gehad en werd er bloed geprikt. Morgen ga ik voor een tweede keer en hoor ik de uitslag. Ook wordt een inwendige echo gedaan. De gyn liet de woorden PCO en clomid al vallen, dus dikke kans dat ik daar binnenkort mee ga beginnen. Ik heb al enkele maanden geen eisprong gehad, maar het toeval wil dat ik 2 weken terug wel een eisprong heb gehad. Met een beetje mazzel ben ik zwanger, maar ik ga er maar niet vanuit. Dus ben erg benieuwd naar morgen!
minkie ik hoop dat je ook niet naar de gyn hoeft! Ik heb denk ik mijn ei afgelopen zondag gehad. Vandaag zit ik op dag 57... Heel misschien is de gyn afspraak ook niet meer nodig maar ik denk het niet hoor! Hoe lang zat er bij jullie tussen de eerste gyn afpraak en de tweede? IK heb 22 maart de eerste en hoop voor mijn vakantie (7 mei) de tweede te hebben...
Hallo meiden, Ik kom lekker mee kletsen.. Ik heb 8 april afspraak in de ziekenhuis met gyn. Mijn cyclus is zeer onregelmatig, ik word op de 60/65 ongesteld. Daarnaast heb ik ook een kinderwens van 15 maanden. Denken jullie dat ik clomid krijg? En krijg ik dat Clomid in 1 keer mee? Liefs,
@Gonca Mijn cyclussen zitten ook tussen de 47 en 63 dagen, wat bij mij betekende dat ik geen eisprong had. En clomid is er om dat te verhelpen, dus dikke kans dat ze je lange cyclussen met clomid willen oplossen. Maar volgens mij krijg je het niet meteen de eerste keer mee, dan is het meer een intake. Maar misschien is dat in ieder ziekenhuis weer anders. Nou, nog een uurtje, dan naar de gyn, spannend..
volgens mij krijg je de clomid inderdaad meestal pas bij de tweede afspraak. Als de uitslag van het bloed en sperma binnen is. Heel veel succes Minkie!
Hoi, Bij dezen wil ik mij hierbij ook aansluiten. Gisteren bij de gyn geweest voor de bloeduitslag. Uitslag is dat mijn eitjes af en toe komen. Dus Clomid gekregen. Moet alleen nu wachten tot ik weer ong ga worden. Als het te lang gaat duren (zoals bij mij al het geval is) dan mag ik Privera innemen om het op te wekken. Ik moet ook temp gaan bijhouden....dus afwachten of ik nu wel een eisprong zal hebben Iedereen veel succes toegewenst.