Wat een dag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Na heeeel veel gedoe en meningsverschillen over hoe je met mensen om gaat op mijn werk zijn mijn baas en ik overeen gekomen dat ik een vergoeding krijg en ontslagen word, omdat we er gewoon niet uit komen.

Dit heeft allemaal voor erg veel stress gezorgd de laatste maanden, steeds overgeven voordat ik naar mn werk moest ed :(

Ondertussen heb ik steeds gezocht naar ander werk, wat dan ook, maar in de buurt is gewoon heel weinig. Ik werd vandaag gewoon helemaal naar ervan, het levert gewoon een hoop stress op allemaal en ik ben gewoon een trots persoon, ik wil NIET die WW in! Niet dat er iets mis is met je als je in de ww zit, maar ik wil er gewoon koste wat het kost uitblijven.

Nu kan ik donderdag op gesprek bij center parcs voor de schoonmaak. Lijkt me wel gezellig maar het werk lijkt me niet leuk. Maar goed, geen ww :) En nu belt net de intratuin die ik helemaal doodgespamd heb met brieven, dat ze werk voor me hebben op zaterdagen en koopavonden, en koopzondagen!!!! Vrijdag mag ik daar op gesprek komen!

Mensen, ik ben echt blij :D Wie weet word ik bij allebei niet aangenomen, maar nu ziet het er even leuk uit met 2 sollicitaties in het verschiet :D

Fox = happy :D

En wilde het even delen haha :)

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Kan me voorstellen dat je blij bent. Ik kreeg laatst ook 2 belletjes om op gesprek te komen en werd er ook super blij van, wou ook niet in de ww. EN nu heb ik een baan en begin volgende week al.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    super meis, Intra-tuin klinkt een stuk leuker!!! zal voor je duimen!;)

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik duim mee!
    Ik hoop dat ik ook snel iets nieuws vind (heb nog wel een baan maar daar heb ik het niet naar mijn zin)
    Dus je dient als mijn voorbeeld :)

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hé Fox da's lekker nieuws. Duimen draaien hier heel erg hard voor je!!! Heel veel succes met de gesprekken!
    Is het qua uren (totaal) ook wat je zoekt of moet er dan nog steeds een baantje bij?
    Ik snap dat je geen WW wilt, maar houd ook voor ogen wat je bij WW 'krijgt' en wat je gaat verdienen bij een Intratuin of bij Centerparcs. Ik bedoel wanneer je erg ver onder je normale niveau gaat werken is ook niet echt goed voor je moraal hoor ;)

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee dat is waar :)
    Ik ga wel minder verdienen, maar mijn man verdient goed dus op zich komt het wel goed.
    We hebben wel rond de 400 euro per maand van mijn inkomsten nodig, zodat we nog iets kunnen sparen.

Tis wel een stuk minder geld maar ook een stuk minder zorgen. Ik krijg nu een mooi salaris maar tis ook een heel stuk verantwoordelijkheid wat ik moet dragen. Als ik om 17 uur naar huis ga ben ik nog niet klaar zeg maar.

Als het salaris heel erg tegenvalt kan ik altijd nog eerst ww aanvragen en dan gaan werken, dan word mijn salaris aangevuld. Maar ik doe het liever zelf :)

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ach ik moet ook zeggen dat ik enige jaren geleden ook een dergelijke beslissing hebt gemaakt (in overleg met werkgever) En heb dus behoorlijk ingeleverd op mn maandsalaris (zit pas nu na 6 jaar weer op het nivo van toen ;) ) En dan hebben we het echt niet over twee kwartjes per uur..... eerder over enige euro's :). Maar het betekende wel dat ik om vijf uur de deur achter me kon dicht trekken en dat mn werk aan de andere kant van die deur bleef.... en niet met me mee naar huis ging.
    En ik heb er nog altijd geen spijt van gehad hoor... soms mis ik het afwisselende en uitdagende nog wel eens, vooral het onderweg zijn, maar wanneer ik dan bedenk wat de negatieve punten waren.... dan is dat "missen" zo weer vergeten hoor.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Precies, dat denk ik dus ook, dat ik mn werk dan niet meer mee naar huis neem. Lijkt me heerlijk :D

9. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik duim voor je meis, Ik ben inmiddels 2 jaar geleden door een conflict ontslagen, maar ik werk sindsdien wel voor minder geld, ben een boel achteruit gegaan, maar ik ga nu met plezier naar mijn werk, heb een lieve manager en hele fijne werktijden.

Het is een beetje schipperen maar ik zit zoveel beter in mijn vel!
    Intratuin lijkt mij ook leuk!! vooral de decoreer-afdeling hahaha!!

10. tulip

tulip Niet meer actief

wat goed, ik hoop dat je aangenomen wordt bij intratuin. Dan kom ik wat bij je kopen als je daar werkt.;)

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heeeeeeeeel veeel succes!!!
    wat fijn voor je hoor!!
    Succes met je gesprekken!

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt voor alle lieve reacties :D

Ik ben nog steeds helemaal happy haha :)

Deel Deze Pagina