Wat vinden jullie??

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by Draak, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hallo Allemaal,

Ik heb sinds 1 april een nieuwe baan bij een andere locatie van de instelling waarbij ik werk.
    Ik werk al 4 jaar bij deze instelling, en dan vanaf 1 april een nieuwe locatie.
    Deze locatie is echt net opgestart en ook pas open vanaf 1 april.
    Nu zit ik met het volgende,
    Mijn vriend krijgt over een tijdje een andere (betere) functie en als dat moment daar is willen we graag gaan proberen voor ons 1e kindje.
    Dit kan snel gebeuren maar kan ook nog maanden duren.
    Maar nu voel ik me aan de ene kant een beetje schuldig.
    Want de locatie is net nieuw en voordat alles dan een beetje op de rit is ben je toch al gauw 1 a 2 jaar verder.
    En dan zou ik mischien over een tijdje aan komen dat ik zwanger zou zijn.
    Ik weet dat het allemaal nog even kan duren, doordat het nog niet echt bekend is wanneer mn vriend die baan krijgt en het er natuurlijk aan ligt aan hoe snel ik zwanger ben.
    Maar ik zit hier wel mee..
    Aan de ene kant denk ik..ze hebben pech, werk er al 4 jaar (bij de instelling dan) en hebben helemaal niks gevraagd over mn toekomst plannen tijdens mn sollicitatie gesprek.
    Maar aan de andere kant vindt ik dat ik het niet kan maken..

Maar wat vinden jullie?
    Kan ik het maken om over een tijdje zwanger te raken? en er geen rekening mee te houden dat dit echt een nieuwe locatie is?
    Of vinden jullie dat ik het idd niet kan maken?

Ik hoor het graag :)

groetjes

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Natuurlijk kan je dit gewoon maken!!!!
    Het is jou leven en als jij/jullie iets graag willen hoef je daarbij echt geen rekening te houden met je werk!Zouden ze ook niet bij jou doen waarschijnlijk ;)