Contract niet verlengd..

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zochten hun nou mensen bij van Orselen of niet?

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ja alleen met vakantie's of ziek zijn moet hij hem op de zaak laten staan, dat is wel te doen. hij kan het altijd proberen. niet geschoten is altijd mis.

3. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    #23 Naati, 2 apr 2012
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
    Ja cargoboss is idd pendelen volgens mij. Naar frankrijk of duitsland, dan in een apartement rusturen nemen, de wagen gaat verder naar zweden, komt weer terug naar jou en jij rijd hem weer terug. Stond iets van 3x werkdagen, dan de andere week valt het dan in het weekend ofzo. Als wij nog geen kleine hadden had ik voor zo'n rit gekozen, zou het dan niet erg vinden om zulke lange ritten te maken.

Postkogeko........Die naam was ik kwijt, daar ga ik ff op reageren, ik wil namelijk het liefst avond en nachtritten en die hebben hun. Alleen is het wel supermarktwerk, wat ik liever niet doet, maar moet wel iets hebben voor werk. PostNL werk word met de week minder, alles gaat naar charters helaas, is leuk, makkelijk werk.

Mijn vriend werkte bij de bdc banden en de vrachtwagens die daar langskwamen van sprint zochten steeds nieuwe chauffeurs. Waarom kan hij daar dan niet meer terecht? (heb ik er zeker overheen gelezen met waarom) Suc6 met verder zoeken!

4. Vorig jaar kon hij terug naar de Intersprint, niet gedaan door bepaalde omstandigheden. Zo dom, maarja je denkt dat bepaalde keuzes beter zijn, en nu heeft hij het dus verspeeld daar helaas..
    Hartstikke balen maarja.

Aapje hebben ze wagens over of laten hun wel eens springen als ze een chauffeur wat vinden?

Naati, hopelijk vind jij ook snel geschikt werk..
    Oh dat pendelen is echt niks voor mijn vriend.. haha

5. Hij gaat morgen van Orselen even bellen!

Nog meer tips, welkom.

6. Hij heeft enigszins hoop op een bedrijf hier in de buurt, hij had gebeld, zeiden geen ja en geen nee, stuur je cv maar, dus gister ff gedaan.
    Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina