niet echt een vraag, maar ff van me afsprijken {bedrijfsarts

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by anniek, Mar 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Ik moet morgen weer naar de bedrijfsarts
    ik zie hier behoorlijk tegenop.
    In de zwangerschap van kyana heeft een vorige bedrijfsarts heel erg moeilijk gedaan!

Helaas zit ik nu al bijna 4 wkn ziek thuis.
    heb super veel last van mijn bekken en ben blij als ik hier thuis
    mijn ding kan doen, over huishouden te zwijgen!

Morgen moet ik weer naar de bedrijfsarts en ook al is dit een andere dan bij kyana, ik maak me druk!
    Ik ben echt bang dat ze me kosten wat kost aan het werk willen hebben terwijl me lichaam alles weigert wat ik doe....
    Ik kan er nu al om janken, de vorige keer is zoveel gezegd waaronder; je ben nog zo jong jij kan dat niet hebben!
    Het heeft me toen zoveel pijn gedaan, en ik heb nu zoveel pijn...
    pff wat ben ik toch een zeur maar ik kan echt niet!
    Weet niet wat ik moet zeggen tegen hem...
    vk zei al dat als hij moeilijk deed ik maar ff een broefje moest komen halen...... maar pff zie er echt zo tegenop, ik verzin mijn pijn niet!

sorry voor mijn gezeur.
    zijn er mensen die dit ook mee gemaakt hebben?

iemand tips wat je beter niet moet zeggen?
    heb namelijk ook in de zwangerschap van kyana steeds aangegeven dat ik eigenlijk wilde werken en daar hebben ze dankbaar misbruik van gemaakt. Ik heb dat gevoel nu weer maar ik ga het niet zeggen want ik doe me er zelf pijn mee!
    pfff

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Vervelend meid, :(

Maar elke vrouw heeft een hele andere zwangerschap en de 1 een hele makkelijke zonder problemen en de ander met meer pijn.

Ik dacht dat ik ook wel fluitend door mijn zwangerschap zou gaan, maar ik had best veel kwalen. Had ik nooit verwacht. Gelukkig werkte ik niet.

Ook al ben je jong, dat zegt niks over hoe je lichaam reageert.

Ik zal eerlijk tegen je zijn. Laat je niet van de wijs brengen en je overhalen om iets te doen waar je eigenlijk niet aan toe bent. Als het niet lukt dan lukt het gewoon niet. En de arts kan dat niet voor jou bepalen.

Vraag advies van de bedrijfsarts, maar vraag vooral rust en respect.

Heel veel succes.

3. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnxx bosi voor je antwoord
    het was een fijn gesprek, het viel allemaal mee en ik moet gewoon kijken of en wat ik kan per week....
    herstel zit er niet in...

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Gelukkig is het meegevallen maar laat je niet dwingen hoor, als het niet gaat dan gaat het niet.
    Toen ik net reuma had (ik was 23) deden ze ook moeilijk, arbo-arts zei 'jij kan geen reuma hebben, daar ben je nog veel te jong voor' :confused: Toen er daarna écht uitkwam dat het reuma was had ik hem helaas niet meer maar had em graag even willen spreken :evil:

En hou in je achterhoofd dat ze het toch blijven proberen om je weer aan het werk te krijgen. Ze zeggen wel dat ze neutraal zijn maar ze zitten er echt wel voor je baas hoor. En als jij een briefje hebt van je VK of HA dan hoef je je niet zo'n druk te maken en nogmaals, wat niet gaat, gaat niet.

5. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sterre bedankt voor je antwoord
    ik heb zelf fibromyalgie
    en wbt het briefje van vk, als hij moeilijk gedaan had dan en briefje kunnen halen bij de vk hun staan volledig achter me evenales de bekkenfysio en mijn huisarts

6. Burberry

Burberry Actief lid

Dec 21, 2007
    417
    0
    0
    jou verhaal is zeeeer herkenbaar,ik ga morgen ook naar de huisarts omdat ik ook denk dat ik Fybro heb!reuma komt voor in mijn familie.tot nu toe gooide alle partijen het op overspannen etc maar dat geloof ik niet meer zelfs me Psycholoog zei dat mijn klachten veeel verder gaan dan alleen maar spanningsklachten.me bedrijfsarts heeft het alleen maar over opbouwen en nog eens uren opbouwen zoals jij ook zegt:ik wil heeeeel graag maar me lichaam houdt me tegen heb zoveeel pijn maar maak hen dat maar wijs!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ey das toevallig ik heb ook fibromyalgie. Heb jij zo'n last van je bekken daardoor? Ik merk wel al dat ik al last krijg van mijn onderrug maar goed dat is nog redelijk goed te hebben.
    Slik jij nog medicatie? Ik heb hele zware pillen gehad, weet even niet meer welke maar die slik ik dus niet meer sinds we zwanger wilden worden. Snak af en toe nog wel even naar een paracetamol, vooral om goed te kunnen slapen maar heb het tot nu toe maar niet gedaan.

Liefs!

8. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dat is idd toevallig

ik had geen pillen voor de fm, ik weet dit nog niet zo heel lang en wilde toen graag zwanger worden.
    Maar idd ik snak vaak naar een paracetaol, tot nu toe nog niet echt aan toegegeven....
    Maar ik heb we idd het idee dat me bekken en fm met elkaar in verbinding staat, toch zegt de reumatloog dat dit niet hoeft, alles kan.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Nee klopt maar ik denk dat het weker worden van je spieren in het gebied in je bekken toch ook niet echt bevordelijk is voor je fm. Je gaat anders bewegen en voor je het weet zit het er weer in...grr. Had alweer last van mijn schouders maar ben er toch maar even goed op gaan letten. Ik merk voor mezelf wel dat bewegen me heel goed doet, ook al heb ik daar soms echt geen puf voor.

Share This Page