FF spuien. Zit verdorrie al de hele morgen en inmiddels ook begin van de middag te wachten tot het UWV belt en Lilly zou natuurlijk niet Lilly zijn als ze zich niet ongelovelijk erover ging lopen opvreten Word er gewoon misselijk van....... Mijn lief zegt dat het maar een formaliteit is maar ik heb nu al een paar keer hier gelezen dat iemand niet werd geloofd door de UWV en dus gekort werd in de uitkering. Tja, misschien moet je dat soort dingen niet lezen maar goed. Nah jah, hopen maar dat ze snel bellen en ondertussen maar afleiding proberen te zoeken.......
Hoi Lilly, Lijkt me ook frustrerend, het idee dat je afhankelijk bent van zulke mensen... succes met wachten en sterkte, laat je ons weten hoe het afgelopen is? groetjes
Hoi, zal ik je dan opbeuren Ik had een hele goede arts van het uwv en hij heeft mij gewoon geloofd ( en terecht want liegen over klachten doe ik niet ). Dus geen paniek hoor, komt best goed. Groetjes MB2005.
Ben je nog gebeld? Hoe dan ook: Jij weet zelf wat je voelt. Wees ondanks alles gelukkig met de kleine Kop op! Velobabe
Nou ben de hele dag thuis gebleven want moest bereikbaar zijn op afgesproken tijden stond in de bijlage Ik heb wel een mobiel maar zag het niet zitten om midden in de supermarkt of zo mijn verhaal te moeten doen....... BEN DUS GEWOON NIET GEBELD HE Wel apart dat ze zo'n afspraak maken en dan vervolgens niet bellen
Tja, UWV. Daar heb ik geen goede ervaringen mee. Je moet overal zelf achteraan zitten hoor! Dus ipv morgen weer te gaan zitten wachten, gewoon zelf bellen! Dan ben je ze voor en heb je daarna rust! Succes!
Tja heb eigenlijk zoiets van hun willen MIJ graag spreken over hoe het gaat, dus laat ze zelf maar bellen toch? Ik had vandaag de afspraak gebeld te worden en ben de hele dag bereikbaar geweest, zoals in de brief staat.......dus dan heb ik me aan de regels gehouden toch? Of zal ik toch morgen even bellen?
Ík zou bellen, maar goed, daar moet je jezelf ook prettig bij voelen. Ik zou als eerste duidelijk maken dat je een telefoontje had verwacht (afspraak), maar dat je die niet hebt gehad en dat dat geen afspraken zijn natuurlijk. Weetje, als je niet belt dan blijft het malen en dat vind ik altijd heel vervelend. Ik moest voor 28 dagen een uitkering. Ik had alles opgestuurd (gewoon een dagtaak om alles voor elkaar te krijgen). Ik hoorde maar niets van ze. Toen had ik gebeld. Zegt die jongen (wel heel vriendelijk hoor): "tja, u heeft iets verkeerd ingevuld en dus kunnen we uw aanvraag niet in behandeling nemen". Dus ik vroeg waarom ze dit niet even hadden kunnen laten weten per telefoon of brief. Geen antwoord. Ik vroeg wat ik moest doen omj mijn fout te herstellen, dat heb ik vervolgens gedaan. Weken later nog geen bericht, geen geld, niets. Dus ik weer bellen. Weer een aardige jongeman: "Tja, ik zie dat u alles heeft ingestuurd, ik weet eigenlijk ook niet waarom u nog geen geld heeft". Afgesproken dat hij een voorschot zou overmaken. Die heb ik ontvangen, maar de rest nog niet. [/size] Om een lang verhaal nog langer te maken (haha). Ga niet op ze wachten (ze hebben "achterstanden"), trek zelf aan de bel. Je kan dan ook een goed moment kiezen en evt wat punten op papier zetten die je zeker gezegd wil hebben. Succes! Liefs Jody
Nou heb toch maar even gebeld........ Wat blijkt, ze hebben met om 17.25 uur gebeld! Wist ik veel dat ze ook na 17.00 uur bellen Ik ben toen een boodschap gaan doen, dacht nu bellen ze niet meer... Nou ben blij dat ik gebeld heb, dat staat nu in het systeem, en ik word 6 november opnieuw gebeld tussen 9 en 12....... Gaan we dan weer zitten wachten, maar weet nu in ieder geval wel hoe laat ik ze kan verwachten. Nou maar hopen dat ze daar niet lastig over gaan doen
ik moet ook gebeld worden vandaag.zit ook al de hele dag thuis.. maar gelukkig is het kl*te weer dus blijf ik toch lekker thuis. maar het wachten is zo frusty!
Irritant, ik heb ook echt zitten wachten de hele dag, ipv iets te gaan doen of zo....nou ze gaan mij volgende week dus weer bellen maar dan tussen 9 en 12 dus dat scheelt weer Succes met je gesprek straks! Laat je weten hoe het afloopt?
heb net het uwv aan de tel gehad. vriendelijke mensen ze vroegen of ik alweer aan het werk was(nee) en of ik alweer contact met baas had gehad(nee) ze wensten mij een fijne zwangerschapsverlof(vanaf 11 dec) en ze zouden niet weer bellen.. nou nog eens afwachten of ik nog bericht krijg van de arbo arts.. ik zit al 1.5 maand thuis en nooit wat gehoord. niet van arbo niet van werk groetjes
Nou ik kan mee praten over de UWV :x . Na me zwangerschapsverlof heb ik mij ziek gemeld. Ik weet dat het niet lekker zit bij het UWV en ik belde de week daarop weer, er was niets aan de hand me ziekmelding is geregeld. Er is me verteld dat er binnen 2 dgn een arts telefonisch contact op zou nemen. Na 2wkn nog niets gehoord, ik bel weer het UWV op en meneertje maakt me wijs dat ik contact moet opnemen met me oude werkgever en die moet mij opnieuw ziekmelden. Zo gezegd zo gedaan me oude werkgever belt met het UWV en ze vertelde dat ik mij gewoon ziek moet melden op eind datum van zwangerschapsverlof(dit had ik al gedaan). Derde week voorbij nog geen arts of brief van uwv. Ben gisteren persoonlijk op het UWV kantoor geweest en daar konden ze niets voor me doen. Ik heb besloten om een klacht in te dienen, heb ik gisteren gedaan. JE RAADT HET NOOIT, ZE BELDE ME VANDAAG! =D> . Medew. vertelde me dat de fout was van het UWV en dat er zsm contact opgenomen wordt door medew die mij klachten met mij gaat bespreken en een afspraak gaat maken met de arts. Ik krijg nu voorschot en de arts gaat dan bepalen of ik recht heb op ziektewet ja of de nee. Toen ik dus mij klachten kenbaar maakte telefonisch zegt die medew ja mevrouw sommige klachten vallen niet onder ziektewet . Ik zie wel wat er komt
Ik moest toen ook wachten tot ze belden idd, maar had het geluk dat ze 's ochtends al belden Hoef je niet zo tegenop te zien hoor, tegen dat telefoontje. Is meer standaard beleid dat ze bellen, ze nemen de klachten even door en that's it. Krijg je later weer een brief thuis met een afspraak ergens om je klachten persoonlijk te bespreken. (als het bij alle UWV kantoren hetzelfde is tenminste )
@mrklb1 Wat raar dat je niets van de Arbo en je werk hoort. Op zich wel lekker rustig natuurlijk maar ik heb tot nu toe wel steun gehad van mijn Arbo arts en het lijkt me wel vreemd om straks na je verlof weer aan het werk te gaan als je je collega's zo lang niet hebt gezien en/of gesproken.... @Hanan, wat een gedoe idd. Wel lekker dat ze nu de hand in eigen boezem steken. Nou ik verwacht nu dus maandag as een telefoontje, en woensdag heb ik dan een gesprek op mijn werk, en een week later met de Arbo, zucht Ik begrijp best dat al die dingen moeten gebeuren, en ik zal blij zijn als het allemaal weer gedaan is maar word er af en toe wel moe van hoor Maar goed, heb nu een leuke afspraak hoop ik want ga naar de verloskundige Alhoewel, dan moet ik weer op de weegschaal..........en of dat nou zo leuk is............
de kans dat ik na mijn zwangerschap weer daar ga werken is denk ik heel klein.. ivm akkefietje met werkgever gahad. het zijn dan ook zijn woorden:je hoeft niet weer te komen.
Hoi, Ben ook nu ziek thuis door klachten in de zwangerschap (sinds 26 oktober thuis). De hele tijd thuis geweest omdat ze mij konden bellen. Niks gehoord. Moest gistermiddag even 10 min. naar de huisarts om mijn urine weg te brengen. Wat denk je: hebben ze gebeld in die 10 minuten! Geen telefoonnummer om terug te bellen, zij bellen mij weer. Weer de hele dag thuis geweest, ben ik net even in de garage om wat voor de kinderen op te halen: gaat weer de telefoon. Na 5 keer gaat ie over op de voicemail: weer het UWV. Krijg toch wat! Weer geen nummer achtergelaten (en ze bellen zelf met "nummer onbekend"), dus terugbellen kan ook niet. Nu stond er op de voicemail dat ik een brief krijg waarin staat dat ik zelf contact op moet nemen en met wie: nou maar hopen dat dat goed gaat. Ik kom ook niet meer aan het werk voordat ik met zwangerschapsverlof ga (en dat duurt nog wel even), dus ik ben benieuwd hoe e.e.a af gaat lopen.