storing snsbank

Discussion in 'De lounge' started by sylvia90, Apr 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er nog meer last van?
    Gisteren tot ons schrik geen geld gestort, ik bellen rond 2 uur en verhaal gekregen ja er is een storing geweest en door pasen lopen we achter maar je kan het geld wel verwachten voor 18:00. Nouja daar hoop je dan toch op..
    Maar geen geld gestort en nu staat het er nog niet op. Ik natuurlijk net weer bellen en krijg het verhaal ja de storing is niet verholpen en waar het aan ligt weten we niet en ook niet wanneer het geld wel gestort gaat worden.. :x

Allemaal al heel vervelend natuurlijk alleen het gaat hier om weekgeld van ons budgetbeheer.. :(
    Had nog genoeg voor 1a2 dagen avondeten gelukkig maar dingen zoals melkproducten,,broodbeleg en vers spul is allemaal op. Ik baal hier zo ontzettend van. Nu is het hopen dat het er spontaan rond de middag weer opstaat want dat kan ook volgens hun maarja durf er niet meer op te hopen :(

2. mamavd

mamavd Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,598
    0
    0
    vervelend zeg hoop dat het er vanmiddag opstaat!

ik had gister wel met het overboeken dat het vrij lang duurde voor mijn saldo was bijgewerkt had het smiddags gedaan en eind van de avond was het eindelijk bijgewerkt..

3. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik zit zelf niet bij de sns, maar ik hoop voor jou dat het er nog op staat vandaag. Wat vervelend zeg zeker in deze situatie. kan de sns zelf niks voor je betekenen als je langsgaat bij hun?

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Gaat lekker bij die banken...

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ja pfft nou maar hopen dat ABN geen storing krijgt.

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    SNS ook al een storing? Gaat lekker met die banken. ;)

Maar kan je je budgetbeheer niet bellen om te vragen om geld op te halen? Of anders zo lang even van iemand geld lenen zodat je in ieder geval je boodschapjes kan doen? Als je bij mij in de buurt had gewoond, had ik je boodschapjes wel even gedaan en voorgeschoten...

Ik hoop voor jou dat het probleem snel opgelost is.

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Gaat lekker met de banken.

8. knap

knap Niet meer actief

Die hadden dacht ik dinsdag storing.

Al die computers van verschillende banken staan toch denk ik met elkaar in verbinding. Ergens zal er wel een centraal punt zijn met computers van alle banken bij elkaar en is het net een domino effect dat op treed.

9. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Gistermiddag tegen 14.00 uur overboeking gedaan en die was bij mij gelijk afgeschreven en verwerkt. Hier niets gemerkt van een storing bij de SNS bank. Ook net een overboeking gedaan naar mijn partner zijn rekening, ook dat stond er gelijk op. Dat is van sns rekening naar andere sns rekening.

10. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    snsbank heeft al storing sinds donderdag..
    Alleen nergens is er wat over te vinden. heel slecht vind ik dat.
    Blijf maar f5 indrukken.. Kan helaas ook niet bij budgetbeheer terecht aangezien die niet in de buurt wonen tis een automatische wekelijkse overschrijving van hun naar ons toe. In geval van nood kan ik wel bij mijn schoonouders terecht maar die wil ik er helemaal niet lastig mee vallen die doen al zoveel voor ons! Maar zal wel moeten zo te zien :(

11. Rozeroos

Je bedoelt dat er nu dan al een week storing is?
    Vind ik heel vreemd, omdat het bij mij allemaal gewoon werkt zoals normaal.

Weet je heel zeker dat ze het hebben gestort en niet per ongeluk een keer niet.

12. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja heb daar al achteraan gebeld. tis ook automatische en dat gaat al 5 jaar goed..

13. knap

knap Niet meer actief

Zou nog een keer bellen!!!

Als andere het probleem niet hebben. Zal toch daar een probleem kunnen zitten. Ze zeggen zo vaak wat. We hebben betaald. Tja er zullen ook zat mensen zijn die je kunnen vertellen dat ze wel eens later of in eens niet betalen. Bellen dus.

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Kan alleen hier er iets over vinden, maar dat is van 2 personen die ook last van hebben. Eentje van 29-3 en eentje van 2-4: SNS Bank actueel storingsoverzicht | Alle Storingen

15. Rozeroos

Vind het echt heel vervelend voor je, zeker omdat je het zo hard nodig hebt.

Is er geen sns bank bij je in de buurt waar je binnen kan wandelen? Misschien kan je bij hun geld opnemen?

(Ik weet dat het drama is met sns banken. Hier moet ik 20 minuten rijden voor de bank zelf)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook SNS en gelukkig geen last van een storing. Alles werkt naar behoren.

Dus blijkbaar is die storing dan regionaal ofzo?

Overigens zijn wij niet zo heel tevreden meer over de SNS Bank. Het is nu echt een internetbank geworden. Spaarpotjes met geld voor je kinderen kun je er bijvoorbeeld helemaal niet meer kwijt (en dat is dan een bank.....).

17. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    aah het staat erop, ben superblij!!!

Share This Page