Dat is het fijne aan een ov bedrijf. Willen toch vaker vaste krachten hebben. Werk zelf bij de concurrent Gefeliciteerd
Ik heb jarenlang ver weg gewerkt omdat ik niet over durfde stappen naar een nieuwe baan. Want dan zou ik weer eerst met proefperiode zitten en dat durfde ik echt niet aan. Ik ging geen vast contract inruilen. Vorige jaar eindelijk de overstap durven maken. Met het risico van proefperiode. Maar aangezien der zulke tekorten in de zorg zijn het gedurfd. En kreeg gelijk een contract voor onbepaalde tijd. Nu bijna een jaar later moet ik soms nog in mijn arm knijpen omdat ik er zo blij mee ben en ik het nog niet kan geloven dat ik nu dichtbij huis werk en een vast contract heb. Zo een positieve invloed kan het krijgen van een vast contract dus zijn dat het na maanden nog nagalmt. Zo te lezen zal het voor jou ook nog heel lang een bron van dankbaarheid zijn en voorlopig nog geen vanzelfsprekendheid.
Zeker! Ben eindelijk van het uitze dbureau af. Heel fijn omdat er weer een nieuwe wisseling aan zit te komen van ov bedrijven. Dan kun je t beste maar binnen zijn. Als uitzemdkracht heb je met zon wisseling maar weinig kans dat je mag blijven