Contraction timer

Discussion in 'De bevalling' started by sneeuw, Aug 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat er zo'n app voor je telefoon bestaat, maar ik heb er nog eentje uit de prehistorie en er zit zelfs geen stopwatch op. Heeft iemand een contraction timer online gebruikt? Zo ja welke?

2. nena88

nena88 Bekend lid

Nov 12, 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha wij hebben er 1 gedownload. we zullen het zien of het van pas komt hahah

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb een samsung s2 en heb er van de week een app opgezet die heet cobtraction timer. Werkt heel simpel: een keer drukken voor aan en een keer drukken voor uit. De volgende wee registreert ie dan op de regel eronder. Volgens mij werkt dat wel goed. Heb m nog niet voor het echie kunne proberen helaas ;)

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

O wat handig! Ik ga ook is ff kijken :)

5. Juni83

Juni83 Actief lid

Nov 6, 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Labor mate!!!! Heb ik gebruikt!! Een aanrader! Start stop moet je drukken. Berekend zelf precies hoelang een wee duurde en hoeveel tijd ertussen zit en zet dit ook nog in een tabel, grafiek wat je wilt!! Dan staat er bijvoorbeeld: je hebt om de 3 minuten weeën en deze weeën duren gemiddeld 1 minuut per wee

6. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de reakties, maar ik kan niet downloaden op mijn mobiel uit de prehistorie. Dus ik zoek iets op de pc...................... Ik was misschien niet heel duidelijk in mijn post, dus ik hoop zo nog wel reakties te krijgen eigenlijk.

7. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb er 1 via google opgezocht, ga ff kijken of ik hem kan terug vinden hihihi

8. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
  9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ik had dezelfde als Miffy!
    Al werd het bij ons niet veel soeps.. Maar dat lag niet aan de timer!

10. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar time je dan alleen de wee? Ik heb inmiddels zelf ook even gekeken op Online Stopwatch - Digitale stopwatch voor tijdmeting en ronde tijden en die leek me op zich ook wel handig. Hij telt na de wee nl gewoon door tot de volgende wee zich aandient, dan weet je hoe lang de wee duurt maar ook van begin van de wee tot begin van de vlgd wee. Dat kan bij die van jullie niet echt of heb ik het niet goed begrepen>

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu wel benieuwd waarom niet?

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Omdat ik er echt niet wijs van werd wanneer er wat begon, stopte of wat dan ook ;) Dus na 5 min heb ik het voor gezien gehouden. Mijn zusje (die doet de opleiding verloskundige) gebeld, en gevraagd wat handig was.
    Achter af niet zo gek ook, ongeveer een uur nadat ik de telefoon neer had gelegd was mijn dochter er.

13. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,774
    18,919
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Wat is er mis met het horloge met secondewijzer?

Heeft je vent ook nog wat te doen. ;)

Ik heb trouwens gewoon zelf getimed met een stopwatch. Nooit bij stilgestaan dat daar ook apps voor zijn. (Oh nee, dat was in de pre-historie voordat ik door nachtvoedingen behoee kreeg aan een iPad. Haha. Ik zal voor de volgende bevalling ook eens gaan kijken.)

14. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL

Wow, heftig

15. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar zelfs dat hebben we niet, een stopwatch of horloge met secondewijzer, vandaar dat ik nu iets zoek op mijn pc.

16. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,774
    18,919
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
  17. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Ik heb gewoon mn digitale klok in de gaten gehouden op mn telefoon..neem aan dat als jij in je bed ligt en weeën krijgt, je niet achter de pc gaat zitten om ze te timen? Meeste mensen voelen ook zo wel aan of t regelmatig is of niet :D

Enne een stopwatch is zo duur niet, kun je dus best nog ff (laten) aanschaffen?

18. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    gewoon naar de klok kijken....
    en tja...ik bleef ze tot t eind aan toe om de 5 min krijgen...( goed te doen dus...)
    je voelt vanzelf wel wanneer je moet bellen. en als je wilt weten hoe je er voor staat...bellen. daar zijn ze voor hoor!

Share This Page