Laatst was er een topic waarin iemand een link plaatste naar een site waar je via je digid kon inloggen en zo, mits je bureau aangesloten was, de dossiers kon inkijken. Of gegevens kon zien. Weet iemand hier nog welke síte het was? Ik heb geprobeerd te zoeken maar kan het niet meer vinden..
Oh ik wist niet dat dit bestond!!! Wel jammer, bij mij komt er te staan dat ik nog niet ben aangemeld. Is er ook ergens een lijst te vinden van welke gemeenten wel aangemeld zijn?
Mijn gemeente doet ook niet mee. Ik heb gekeken op digd.nl. Ga daar dan naar Over Digd, en dan links op Wie doen er mee klikken. Je krijgt dan een hele keuze menu te zien.
Mijn gemeente staat er ook bij, maar dan bedoelen ze meer, dat die gemeentes zelf werken met digid. Ik kan bij de gemeente formulieren opvragen met mijn digid. Dit staat los van het CJG. Die moeten dan zichzelf op die lijst plaatsen.
Dat is volgens mij gewoon puur voor de artsen en verpleegkundige wat ze gebruiken, wij mogen dat in principe opvragen... Ik kan wel een lijst vinden van organisaties die gebruik maken van het digid. Maar zie een hoop maar geen jgz
Ik zie bij ons cjg, dat ze pas in juni 2010 zijn begonnen met digitaal dossier. Mijn meiden zijn daarvoor geboren, vandaar dat ik het niet op kan vragen.
Als je heg dossier van je kind in wilt dien, moet ke gewoon even bellen met je cb. Je hebt nl altijd recht op inzage.