Contractverlenging?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Amira, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amira

Amira Actief lid

30 jan 2006
    230
    0
    0
    ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een verlenging krijg voor een jaar. Daarna zou ik recht hebben op een vast contract. Maar ik studeer nog, dus dat zie ik allemaal nog wel. Maar mijn dilemma is, of ik het nu moet vertellen of wachten tot 01 julie, wanneer mijn nieuwe contracht ingaat?

Wie heeft hier ervaring mee?

Gr Amira

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Probeer te wachten... Je bent niet verplicht om het te zeggen.
    Nog niet in ieder geval... Succes!!

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Als ik naar je zwangerschapsduur kijk, kun je het niet tot juli verborgen houden. Ik zou het persoonlijk 'gewoon' rond de 12 weken vertellen.

Pim

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Je kunt ook vragen of je het contract al mag hebben. Of het je ergens staan dat het verlengd gaat worden. Heb je bijvoorbeeld via een brief of via de e-mail te horen gekregen dat het verlengd wordt?? Dan heb je tenslotte een schriftelijke bevestiging. Mondeling geldt ook, maar dat is natuurlijk moeilijk te bewijzen.

5. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Amira,

Ik zou wachten tot rond de 12 weken, het is in principe nergens goed voor om het nu al te vertellen.

Tegen die tijd zou ik er inderdaad even voor zorgen dat je alvast iets op papier hebt, is het niet de schriftelijke officiele verlenging, dan wel per e-mail.

6. Amira

Amira Actief lid

30 jan 2006
    230
    0
    0