hallo dames, vanaag had ik een ct-scan, tijdens de scan kreeg ik contrastvloeistof toegediend. Er werd mij toen verteld dat ik gewoon borstvoeding kan geven, zonder dat ik 48 uur hoef te wachten. Ik was toen wel verbaasd want de info die ik heb gekregen van het ziekenhuis staat dat ik 48 uur geen borstvoeding mag geven. Ik heb verschillende ziekenhuizen in nederland gebeld en de vraag aan ze gesteld. Ik kreeg diverse antwoorden. De een zegt je mag gelijk geven, de ander zegt dat ik 24 uur moet w8en en de ander zegt weer 1 keer afkolven en het is weer oke. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om de juiste antwoord te weten. Het is toch niet normaal dat verschillende ziekenhuizen verschillende antwoorden geven. Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik heb tot nu toe afgekolfd en weggegooit. Alvast bedankt.
Weet je hoe het middel precies heet ? Mischien kun je het dan hier terug vinden http://www.borstvoeding.com/problemen/z ... eders.html En anders even een lk vinden die hebben vaak een boek van Thomas Hale en dan kan zij het zo terug vinden.
Hou me ten goede maar volgens die Canadese schrijver op borstvoeding.com, mag je gewoon BV geven, lees het daar nog even na. Ik dacht dat het onder Bv en fabels stond.