Ik lag vanmorgen heerlijk op bed toen ik opeens een paar keer iets voelde kriebelen net onder mn navel..Nu zei mij vk dat je meestal zo tussen de 16 en 20 wkn je baby zou kunnen gaan voelen maar dat het haar niet zou verbazen als t bij mij iets eerder zou gebeuren aangezien hij/zij zo mooi aan de voorkant ligt..Dus, zou dat gekriebel mij lieverd kunnen zijn geweest of gewoon mn darmen die me voor de gek houden? Liefs Jessy
Tja ... moeilijk om antwoord te geven als buitenstaander (letterlijk). Het lijkt wel om het gevoel dat een kleintje kan geven ... mijn darmen kriebelen in ieder geval nooit Geniet ervan! (zo rond de 30 weken is het niet meer kriebelen maar een stormram tegen je ribben of ingewanden ... en zelfs daar kun je van genieten )
dat gekriebel herken ik ook, ik voel het zelf al vanaf ongeveer 15 weken. soms is het veel duidelijker dan andere dagen, maar ik twijfel er niet meer aan: dit is de kleine! geniet ervan (en ja, we zullen ook ooit de 'stormram' gaan ervaren). ik vind het wel gezellig zo.
Ik gok van wel! Ik had dit ook met bijna 15 weken, het gevoel heb ik nu dagelijks en vaker, maar het was toen hetzelfde gevoel!
Word dolgelukkig van jullie antwoorden! ..Was vanmorgen al zo voorzichtig blij maar nu ben ik me toch een partijtje verliefd zeg! Liefs Jessy
Kan heel goed! Leuk joh! Hoewel pas na 20 weken is het kindje zo sterk dat je het écht voelt schoppen, maar dat soort van vlindervleugels kan echt al met 15 weken.