Pfoe - ik heb vannacht vreselijk slecht geslapen. Deels omdat manlief erg laat thuis was, maar ook omdat ik last van mijn buik kreeg. Er stond een soort van spanning op mijn buik, hoe ik ook ging liggen. Uiteindelijk ben ik wel weer in slaap gevallen, en dacht vanochtend dat het wel redelijk over was, maar net in de auto en nu ook weer voel ik weer die spanning. Het is geen kramp. Kan dit zijn vanwege het groeien van mijn buik? Herkenbaar?
Heb ik rond jouw termijn ook regelmatig gehad. De vk zei tegen mij dat het een soort van bandenpijn is, idd vanwege het groeien van de baarmoeder.
Ik had al zo'n vermoeden. Ik zei vannacht al tegen manlief dat het wellicht "groeipijn" was , maar ja het is wel prettig als er wat herkenning is. Ergens stelt het me weer gerust. Er groeit duidelijk iets. Het gaat nog steeds goed dus!!
Ja, mijn zusje opperde ook al zoiets. Ga die maar halen. Ik namelijk ook niet echt meer op mijn rug slapen. Althans, ik val in slaap, maar wordt na een half uurtje wel weer wakker omdat het allemaal wat in de weg zit. Of ik val gewoon in slaap, maar wordt halverwege de nacht wakker omdat ik op mijn rug lig, en de kleine de boel wat in de verdrukking brengt. Gaat manlief niet blij mee zijn (die houdt niet zo van obstakels in bed ) maar dan heeft ie pech gehad. Het is dat of een stront sjacherijnige vrouw vanwege te weinig slaap
Ik denk dat manlief liever een andere "knuffelworst" in gedachten heeft (he foei ... dit is een net forum Suus)
Ik vond een gewoon kussen tussen mijn knieën veel fijner dan een voedingskussen. Ik kon nl niet de hele nacht op één zij liggen, en omdraaien met die knuffelworst (hahaha) tussen de knieën is een vreselijke onderneming. Daar wordt die andere k.w. naast je geheid wakker van... Het hoort erbij, dat soort spanning/pijn/last. En ook het niet op de rug kunnen liggen, helaas. Enjoy honey, het duurt nog maar 24 weken....
Ik ben vandaag precies 16 weken zwanger en ik denk inderdaad dat dit groeipijn is. Misschien de eerste groeispurt? ik heb er namelijk ook last van. een druk op mijn buik.. af en toe een trekkend gevoel.
Ik heb daar nu al ongelofelijke last van. Ook had ik vanmorgen wat stress en toen ging mijn buikje ook helemaal spannen.
Hier ook eerste maanden regelmatig last van gehad. Noemde het ook groeipijn. Als ik er overdag last van had ging ik even liggen. Was het sneller over. Ook poosje snel last van bandenpijn gehad, vooral als ik teveel hooi op mijn vork had genomen. VK zei toen ook dat ik dan ook echt ff rustiger aan moest doen, want anders word het alleen maar erger. Dus pak je rust, je lichaam heeft het hard nodig
Haha, hier ook regelmatig ruzie met voedingskussen! Gelukkig heb ik hem niet elke nacht nodig. Man heeft er ook een hekel aan, noemt het ook een worst. Hij vind het echt niet leuk dat ie tussen ons in ligt. Nou, sorry schat, tis maar tijdelijk!