Controle boodschappen in kinderwagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Maloutje, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Ze hurkte neer en deed met haar handen het klepje open om erin te kunnen "gluren".

Ik vind dat niet haar goed recht... Als ik zeg dat ik liever niet heb dat ze aan mijn spullen zit, heeft ze eraf te blijven. Ik heb ook netjes aangegeven dat het me niet aanstaat wat ze hiermee suggereert. Dit is ook wat het voor mij onaanvaardbaar maakt, je krijgt al bij voorbaat het gevoel een dief te zijn. Ik vind dit geen nette klantvriendelijk reactie en dan kan je weleens een tegenreactie (in dit geval uitte zich dat in een nette discussie) krijgen. Alhoewel ik vriendelijker en respectvoller was naar haar dan zij naar mij (was trouwens geen meisje, maar een vrouw van achter in de 40, niet dat dat iets uitmaakt).

2. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Alle eerdere keren heb ik ook nooit moeilijk gedaan. Ik snap de reden erachter ook wel. Maar het kan toch ook wel op een andere manier.

En tsja... Soms heb je net die spreekwoordelijke druppel.

3. knap

knap Niet meer actief

je reageerde en handelde als een kleuters doe even normaal weg ze hadden de politie moeten bellen qua je even voor af je weet wel.

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nou ik snap je wel hoor. als het dus iedere x zo is en ik zou mn dag niet hebben zou ik er ook chagrijnig van worden.

ik heb dus altijd bij de ETOS dat ze zo zitten te kijken of ik niks weg haal, zelfs zo erg dat ze hardop aan een ander meisje vraagt of ze me even in de gaten willen houden, nou dan zeg ik dus ook even mijn zegje hardop en koop dus niks, vermeld er ook even bij dat ik dan naar de kruidvat ga. erg onklantvriendelijk bah

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Tsja als ze iedereen op hun blauwe/groene/grijze/bruine ogen moeten geloven...;) Dat je met een kinderwagen loopt wil niet zeggen dat je geen winkeldief kan zijn..;) Ik zou als cassière zijnde ook willen controleren of je boodschappen elders al betaald zijn. Lijkt mij niet meer dan normaal hoor trouwens. Ik vind jouw reactie op de situatie nogal vreemd en ik zou als cassière zijnde zelfs de bedrijfsleider ingeschakeld hebben en je helemaal van onder tot boven door laten lichten..;) En als je niet mee zou werken zelfs nog de politie bellen ook :).

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gelukkig niet herkenbaar.
    Ik vind het een kinderachtige reactie van je.

'lekker rellen'
    Beetje sneu, die mensen doen hun werk en als je het niet eens bent met dit beleid ga toch gewoon naar een andere supermarkt?

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb geen kinderwagen, maar als ik boodschappen doe heb ik 2 van super grote boodschappen tassen bij en mijn eigen tas, en ik bij voorbaat al mijn tassen al open zodat ze erin kunnen kijken.
    Vind het geen moeite en geen probleem.
    Snap jou punt ook eerlijk gezegd niet, vooral niet als je boodschappen van een andere winkel open en bloot laat zien en dan kinderachtig gaat doen over het feit of je daar een bonnetje hebt???
    Mijn mening ik vindt het een goeie cassiere.
    En bij appie wordt er idd streng gecontroleerd maar er wordt tegenwoordig ook veel spulletjes zonder betalen meegenomen. Of dit nou beust of onbeuwst gedaan is maakt niet,als cassiere heb je het recht om te vragen of je bonnetje hebt of je tas open wil maken.

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Yep ik laat altijd dat tasje dan ook nog even zien bij de kassa wat er inzit. Gewoon uit beleefdheid en fatsoen. Iets wat een beetje ontbreekt bij TS... ;).

9. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    +1.

10. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

slaat ook werkelijk nergens op en blijkbaar heb je niet goed gelezen na wat ze schrijft.

maar ben blij om te lezen dat jij wel een heilig boontje bent, bah!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Door bij AH boodschappen te gaan halen, ga jij akkoord met hun winkelregels en dus zul jij gewoon die bon moeten tonen.
    Ik vind het ook wel een gedoe, dus ik gooi boodschappen die ik ergens anders heb gehaald, in m'n rugtas, dan krijg ik ook geen lastige vragen.
    En als ik een losse tas bij me heb met boodschappen, geef ik die even af bij de infobalie.

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dit doe ik idd ook, vind het een beetje flauw.

13. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik vind jouw actie bij de kassa niet zo cool. De caissière deed nou eenmaal wat haar door haar werkgever is opgedragen. Als je het niet met het beleid eens bent zou je daar op een andere manier iets mee kunnen doen door bijvoorbeeld een brief te sturen naar de directie. Maar aan je verdere opmerkingen te lezen lijk je me wel een leuk persoon :cool::D

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    #94 bloem82, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
    Dikgedrukte ben ik het ook niet mee eens, ze heeft niet aan je spullen te zitten.

Maar hoe deed ze dat dan, dan moet ze toch achter de kassa weglopen, omlopen om vervolgens bij jou in de wagen te kijken?

15. Ankiepankie

3 feb 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moonymuppet:

Zat ik ook te denken ja...

Is wel errrrug makkelijk om meteen helemaal met morele oordelen te gaan gooien!

Betekent dit dat allen die hierover oordelen nooit iets hebben gedaan in hun volwassen leven wat ze misschien achteraf gezien toch wel even anders aangepakt zouden hebben?

Stel je voor! Zo heilig, en dat met al die hormonen in je lijf! Knap hoor...

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bij onze AH moet je de boodschappen uit andere supermarkten bij de servicebalie afgeven en die kun je dan weer halen zodra je daar klaar bent en weg gaat. Voorkomt dit soort gedoe haha

17. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Het is mij echt nog nooit gevraagd bij Appie. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit artikelen die ze daar ook verkopen, meeneem naar binnen.
    Vind wel dat ze dat dan bij alle mensen moeten doen en niet bij de een wel en bij de ander niet.

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    me to

19. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Hahaha, dank je :D.

Ik zeg ook niet dat het een schoonheidsprijs verdient om mijn spullen niet te laten zien. Maar de manier waarop er met je omgegaan wordt kan weleens iets teweeg brengen. En tsja ik ben toch echt keurig gebleven ondanks dat ze aan mijn spullen zat .

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik moet wel zeggen dat ik het wel cool vind dat TS nog reageert. De meesten laten het topic zo snel mogelijk sluiten als het hele forum nnegatief reageert

Ik denk dat TS het nu ook wel niet meer zal doen

Deel Deze Pagina