Maandag naar de vk geweest omdat ik 2 keer rood bloed verlies had gehad en maar bruin bloed bleef verliezen... en helaas, er was alleen een vruchtzakje te zien en het vruchtzakje was ook niet precies zoals het hoorde te zijn (was wat grillig zei de vk).. met 6 weken en 1 dag had er helaas al meer ontwikkeld moeten zijn.. Nu moet ik afwachten en heb achter 1,5 week een afspraak staan, als het dan niet is afgekomen en op de echo is hetzelfde te zien word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis Ben nog steeds misselijk, erg moe en mijn onderbuik die blijft groeien... vind het zo moeilijk om hiermee rond te blijven lopen... Wat zouden jullie doen!?
Zit heel erg te twijfelen of ik niet de verloskundige zal bellen... vraag me af of het echt nodig is om nog 1,5 week te wachten als er helemaal niks te zien is..En als ze nog een 2e echo willen maken of dat dan niet eerder kan... it's killing me die onzekerheid!
Bij ons is het standaard om 1 week te wachten, dan moeten ze genoeg verandering kunnen zien...misschien kun je vragen of je dus na een week mag? Sterkte!
heb net gebeld, maar moet 2 weken wachten ivm de verschillen die ze dan kunnen zien... dus helaas er zit niets anders op dan afwachten wat mijn lichaam gaat doen
He bah wat vervelend voor je dat je nog 2 week moet wachten kan me je onzekerheid goed voorstellen ik wens je in elk heel veel sterkte toe X
Raar hoor dat ze je twee week laten wachten. Een week is in principe ool voldoende. Dan zit je op een dikke 7 week en moet je echt wel een kloppend hartje zien. Sterkte.
Sterkte meid! Helaas heeft het lichaam vaak een beetje tijd nodig. Zelf heb ik een MA gehad, tot aan de 12 weken geen druppel bloed verloren. Een dag na de echo toen ik thuisbwas begon het gelukkig vanzelf op gang te komen. Maar begrijp je gevoel oh zo goed. Wilde ook het liefst dat ze het meteen weg haalden. Maar idd volgens de procedures moet je minimaal 1 tot 2 weken wachten! Succes en nogmaals sterkte.