Wie heeft dit ook gehad? Is het goed afgelopen? Ik zal proberen de foto's te plaatsen... Het vruchtje is onderin te zien....
Hmm...het zou wellicht nog kunnen, misschien late innesteling. Gezien de IVF zul je vrij precies weten wat het moment van bevruchting moet zijn geweest. Mij eerste echo liet op dezelfde termijn ook geen hartactie zien, weekje later bleek alles dik in orde en momenteel kan ik de kleine ieder moment verwachten. Helaas kan je niets anders doen dan een volgende echo afwachten. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want deze onzekerheid is vreselijk weet ik uit ervaring. Sterkte meid, hoop dat het echt goed zit!
Mijn gyne weigert op 6 weken een echo te doen, net omdat je dan nog zo vaak geen hartactie kan zien. Ten vroegste 7 weken, maar liever 8 kijkt hij. Sommige kindjes beginnen gewoon later. En je kan er soms zo snel een dag of twee naast zitten met het tellen... een late innesteling kan altijd. Wanneer mag je terug voor je volgende? Balen dat je nu zo in de stress zit
Ik mag 2 mei pas terug duurt nog een hele poos,bijna 2 weken.... Maar...ik heb volgende week vrijdag nog een afspraak voor een echo staan bij een echocentrum in de buurt.Dit zou eigenlijk onze eerste echo worden,maar door het bloedverlies ben ik bij de gyn beland. Wat zouden jullie doen....daar toch heen gaan of afzeggen?Zou de verzekering ze gewoon allemaal vergoeden?
ja,dat zei de gyn ook al dat het lastig meten was.Het is milimeterwerk en zit je er een milimeter naast dan scheelt dat zo een paar dagen... Ik had vorige week vrijdag trouwens ook een echo(ivm bloedverlies)en toen was er alleen een vruchtzakje te zien(dat ook te klein was)dus het groeit wel in ieder geval....
Rond 6 weken begint het hartje pas te kloppen, dus kan zeker. En een millimeter is idd zo gemist. Hier met 5w4 alleen nog een ring en 6w6 een kloppend hartje.
Ik hoop het zo...het KAN in ieder geval wel. Kijk officieel was ik al 6 weken en 5 dagen natuurlijk.Dit gaf de echo echter niet aan....dit in combinatie met bloedverlies is niet erg hoopvol. Maar goed...kan beide kanten opgaan....geduld hebben,maar dat is zoooo moeilijk!
Hoi yj81 hier helaas geen goed verhaal met vruchtjes die achter liepen. Ik was zwanger van een 2ling op 6w en5d een echo 2 kloppende hartjes maar op de echo minder dan 6 weken zwanger. Het ging met 8 weken fout. Ik hoop voor jou op een betere afloop. Ik duim voor je
Ik had met 6 weken een echo (ook via ivf) en er was niet eens een vruchtje te zien, laat staan een hartje. 1 week later teruggeweest en toen zagen we een vruchtje van 7 weekjes oud en met een kloppend hartje. Volgens mij kan het bij jou beide kanten ook nog op! Zal voor je duimen. ps. medische echo's worden altijd vergoed, maar echo's op eigen initiatief (bij een echocentrum of pretechobureau) worden niet vergoed door je verzekering.
Ik zou de cho gewoon door laten gaan. Moet je hem wel zelf betalen, wat mij stug lijkt, is de prijs rond de 35 euro. Maar dan zit je wel wat minder lang in de onzekerheid.
Helaas is het hier mis gegaan.Het zit er overigens nog steeds in,alleen geen groei en geen hartje te zien
yj81, oh meis toch.. k las zo hoopvol je topic door, maar toch slecht nieuws.. wat ontzettend &^&*%!! Heel veel sterkte meid!!