Heey, Heb even advies nodig hoor. Sinds eergister last van een wat pijnlijke gespannen buik en toenemende harde buiken. Gister heb ik las van mijn darmen gehad en veel diaree (sorry) en enorme krampen. Sindsdien veel harde buiken die ook wat gevoelig zijn. En de gespannen buik blijft ook. De poli gyn is gesloten (loop in t zkh). Zouden jullie hiervoor de verloskamers, dat is de spoedlijn, bellen? Of tot morgen wachten. Heb geen gevoel dat ik nu weeen heb, alleen een erg onrustige buik. Vorige zwangerschap heb ik wel opgenomen gelegen met weeen remmers en longrijping. Daardoor ben ik nu wel wat extra angstig, wil geen herhaling.
Het zou goed kunnen komen door je darmen die van slag zijn. Ik zou eerst lekker onder de douche/in bad/warme kruik proberen. Rustig op bed gaan liggen. Als ze dan nog blijven komen, zou ik gewoon het ziekenhuis bellen voor de zekerheid. Liever 1 keer teveel dan 1 keer te weinig (zeker met jou voorgeschiednis)
Helemaal eens met Saartje. Doe het rustig aan en probeer je te ontspannen. Waarschijnlijk zal het dan wel wegtrekken.
Kruik en douche helpen niet. Niks doen wel maar zodra ik opsta komt het terug. Ik kijk het vandaag nog even aan en als het erger word bel ik wel even
Bah krijg zo een huis vol visite (onaangekondigd, zijn al onderweg) en blijven eten. Sjonge kan voor 6 kinderen en 4 volwassenen gaan koken. Gaat echt niet werken dus. Ben best boos. Ga idd bellen als het niet over gaat. Zolang ik stil Zit is t redelijk rustig maar zodra ik wat doe de ene na de andere harde buik
Uh hoe kan het onaangekondigd zijn, terwijl je op de hoogte bent? Is voor nu al te laat waarschijnlijk, maar denk in vervolg eerst aan jezelf en weiger de visite gewoon!
Oei wat vervelend! Ik zou zeggen haal Chinees of een frietje. Succes, en als je het niet vertrouwd bellen
Ik had ook last van mijn darmen met 32 weken en kreeg daar een onrustige baarmoeder van. Naar het ziekenhuis en ik moest een nachtje blijven en kreeg een zetpil om mijn baarmoeder rustig te krijgen. Ze dachten buikgriep, dus ben helemaal afgezonderd en na een nachtje mocht ik weer naar huis. Dus ik zou toch even bellen, helemaal met jouw achtergrond.
Heb ik idd gedaan ze nemen pizza mee Bedankt voor al jullie advies. Ik kijk t aan, mn man komt zo uit zn werk met de auto als t onrustig blijft ga ik bellen. baal echt want t ging zo goed tot afgelopen dagen.