4 dagen na NOD

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ilse1986, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag was mijn NOD. Ik heb 2 keer getest. maar deze waren beide negatief.
    Ik heb wel het gevoel dat ik zwanger ben. Ik was er helemaal niet mee bezig want dacht dat ik ongesteld zou worden omdat we niet veel tijd hebben gehad/gemaakt deze maand. Toen ik niet ongesteld werd ging ik een nadenken. Ik slaap slecht, rommelende darmen en erg opgezette bui, erg moe, pijnlijke borsten, prikkelbaar en opeens viel me ook op dat ik s' ochtends erg vet haar heb….

Dus heb ook niet het gevoel dat ik denk dat ik het heb en me zelf gek aan het maken ben.
    Omdat ik er niet mee bezig was en pas terug dekkend het realiseerde dat ik daar allemaal " last" van had.

Is het normaal dat je 4 dagen na nod nog negatief test? en ook geen teken van menstruatie is? Normaal heb ik paar dagen van te voren al verlies van oud bloed totdat het echt doorbreekt.

alvast bedankt!

groetjes, Ilse

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ilse,

altijd lastig deze situaties. Je kunt echt niets meer doen dan afwachten. Het kan zijn dat je wel zwanger bent, maar nog niet aanwijsbaar in je urine. Dan verwacht je dat je met 2 weken wel een positieve test hebt. Maar het kan ook zijn dat je menstruatie deze keer gewoon wat langer op zich laat wachten. Zeker nu je er wat gespannener mee bezig bent. Je kunt helaas niets anders doen dan wachten en over een paar dagen nog eens testen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina