Ik heb twee gezonde kinderen maar heb helaas ook 1 miskraam gehad toen ik al vrij ver was tijdens mijn zwangerschap.......nu zit ik te wachten tot het aantal weken (waarbij ik dat kindje verloor) voorbij zijn en dan zit het voor mijn gevoel pas goed, of is in ieder mijn ongerustheid wat minder. herkennen jullie dit dit
jazeker ken ik dat. wij kwamen erachter met echo toen ik 12 weken was dat het al met 7 weken gestopt was. nu hebben wij met 9weken een echo gehad ik wilde niet eerder om voorbij de 7 weken te zijn. ben nu echt een stuk zekerde. met hoeveel weken ben jij het veloren lijkt me echt moeilijk als je zo lang in onzekerheid moet zitten. liefs chantal.
denk dat dat een vrij "normaal"gevoel is meid, je zal onbewust (of bewust) toch bang zijn dat het je weer overkomt, terwijl je vaak toch echt niet een verhoogd risico hebt op herhaling... al is het moeilijk probeer positief te blijven meid moet voor jezelf ook niet leuk zijn om (hoe begrijpelijk ook) bang te moeten zijn...
ook ik herken dit gevoel hoor meid... iedere echo die ik kreeg hield ik mijn hart vast totdat ik die bewuste dag voorbij was toen werd het wat minder... ik ben toen bewust meer gaan genieten, maar oh wee als er weer een echo in het verschiet lag dan kreeg ik het alweer benauwd! nu nu ik mijn laatste echo gezien heb ( vorige week woensdag) heb ik echt het idee dat alles goed zit! maar toch blijf je er denk ik altijd wel wat van bij, want zoals vandaag zou ik uitgerekend zijn van mijn engeltje en ook nu hou ik mijn buik goed in de gaten of ik het nog wel voel! gelukkig heb ik een angelsound dus als ik me ongerust voel dan luister ik ff naar zijn hartje dan kan ik er weer voorlopig tegen aan... liefs Mandy
Ik heb dat ook heel erg gehad. Ik was er blij dat me 14e week begon. Omdat ik in me 13e week nog een miskraam kreeg.
@chantal, ik was het kindje kwijt geraakt met 20 weken dus nu met iedere echo (die ik maandelijks krijg) heb ik zoiets van je nu is het nog goed maar wie weet over een paar weken