Controle kraamzorg.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Harmless, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    haha,
    ik hoop dat ze bij mij nog even wacht..... mijn huis is nog onbewoonbaar..... de keuken komt pas over 2 weken, en dan moet nog de badkamer betegelt worden..... babykamer moet nog gestuct, en er moet nog een systeem wand in onze slappkamer.....

aaaaahhhhhrrrrrggggg

lekkere timing!

liefs elfje

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou ze is net de deur uit. Het is inderdaad gewoon een intake gesprek en geen controle. (Ze wilde wel even het kamertje zien maar dat was meer uit eigen interesse zei ze.)

Het enige wat je echt moet doen is je bed op hoogte. (Zij gaf aan met 36 weken) Ze vraagt wel of je je kraampakket al binnen hebt.

Verder gewoon wat tips en tricks gehad. Over spulletjes e.d. En waar je bepaalde zaken evt. kunt huren.

De 'voorlopige' uren besproken. Maar ook dit is flexible nav hoe je bevalling was en hoe je kraamweek verloopt.

Dus elfje dat je huis nog niet bewoonbaar is, is nog geen probleem. (Meer vervelend voor jullie lijkt me)

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Oh, nou zo te horen valt het dus wel mee hihi :)
    Tegen de tijd dat ik 7 maand onderweg ben, dan heb ik het waarschijnlijk al wel tip top in orde (ben en blijf een perfectionist :p ), dus kan ze rustig een blik in het kamertje werpen :D

Racebabe

4. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Hoi Harmless,

Ik heb de intake ook pas gehad.. ze kijken niet eens op de kamer hoor.... ze blijven gewoon beneden en nemen met jou alles door voor je kraamtijd.. dus een indicatie hoeveel uur je krijgt.. en allerlei andere vragen.... Daarbij krijg je een paar dingen wat je moet invullen.... en that's it.

Bij mij waren ze met een half uur weer weg... ik kreeg overigens nog wel een lief knuffelbeertje! ;)

Groetjes

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    met hoeveel weken komen ze dan vor een intake ik heb namelijk nog geen telefoontje gehad?!

gr

6. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Tweeling:

Bij mij zijn ze met 32 weken geweest....

Groetjes

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Idd, ik dacht eerst ook steeds "oh straks komen ze controleren" enzo, echt het gevoel alsof ik een examen moest afleggen, of een sollicitatie en dat al die mensen waarmee je rondom je zwangerschap te maken hebt, de baas waren ofzo. Dat is natuurlijk onzin, jij bent zelf de baas, en al leg je je kindje in een sinaasappelkistje, dat moet je zelf weten.

8. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Jup en dat is straks ook zo met het consternatiebureau uh consulatiebureau, die kunnen ook vreselijk bazig doen, maar JIJ bent de baas hoor over je eigen huis en eigen kind en niemand anders! ;)

Deel Deze Pagina