Hoi Dames, Ik heb 1 juni (na 6 week en 3 dagen) een miskraam gehad. Een week later ben ik bij de gyn geweest om te checken of alles goed was, en dat was gelukkig ook zo. Het bloeden was echter nog niet gestopt. Het werd wel minder en er waren dagen bij dat er helemaal niks was...3 weken geleden (op vakantie in Frankrijk, heeel fijn) werd het weer erger, leek zelfs op menstruatie. Toen dat afgelopen was (zeker een paar dagen gewacht) hebben we dus ook weer geklust. Sinds gisteren begon het ineens weer.....:x:x:x om gek van te worden. Zijn er vrouwen die mijn verhaal herkennen??? Zo ja, wat hebben jullie gedaan?? Ik wacht het weekend nog af, en dan bel ik maandag met de gyn Liefs
Hoi, ik heb twee jaar geleden na een ma en curretage ook langere tijd achter elkaar ongesteldheidsverschijnselen gehad. Begon wel pas half jaar na curretage, in die tussentijd zeer onregelmatig ongesteld. In totaal een week of 11 gevloeid, net als jij de ene keer wat erger en dan weer even een paar dagen niets. Na 3 weken naar ha geweest, die zei dat het er bij kon horen en wilde niets doen. Paar weken later naar vervanger geweest en die vond het juist niet erbij horen. tablettenkuur (weet niet meer wat, zaten hormonen in) van 10 dagen gehad. Daarna zou vloeien een paar dagen minder worden en op dag 3 of 4 erg. Dat heb ik geweten, ik heb die dag meer op de wc gezeten dan ergens anders. Supertampons en maandverband hielden het maar een uur vol. 's Avonds werd vloeien minder en een paar dagen later was het over. Vanaf dat moment redelijk normale cyclus. Zet er maar druk op bij gyn of ha dat je wilt dat ze er iets aan doen. Ik wens je veel sterkte.
Jeetje! En hoelang duurde het voor je weer zwanger werd dan?? Ik ga er zeker druk achter zetten. Ik ga morgen gelijk bellen, want tis nog steeds niet over......!
Hoi Mariska, die tablettenkuur, heet primolut N. Ik heb het zelf ook gehad na mijn miskraam omdat ik bleef bloeden. (Er is wel uitgesloten dat er nog een rest zit met een echo.) Zelf vind ik het ideaal. Ik vind de bloeding niet zo heel erg. (hij is wel heviger als anders, maar vind ik wel fijn, even alles goed schoon). Nu kan ik er wel weer voor 100% tegenaan omdat ik weet dat er een nieuwe cyclus gestart is, dus misschien toch een oplossing voor je?? groetjes jetje
Heb het de bijsluiter ff op internet opgezocht. Het zou idd een oplossing kunnen zijn. Ik moet morgenochtend naar de dokter toe, dus dan horen we het wel, nog ff afwachten....waren jullie ook zo moe steeds....bloedverlies maakt je vermoeid heb ik gehoord?? Liefs
Als je zo moe bent zal ik meteen je ijzer laten checken. Bij veel bloedverlies kan je een tekort hebben. Dat maakt je vreselijk moe. Succes bij de dokter. Gr
Roos vicé Ferro hielp bij mij heel erg om aan te sterken. Wel veel water erbij drinken, want ijzer verstopt.
Vanmorgen bij de dokter geweest. Zij constateerde dat mijn menstruatie weer wat op gang is gekomen, maar dat het nog wat rommelig is. Morgen moet ik bloedprikken, voor check van ijzertekort. De dokter gaf het advies, doordat ik slecht slaap, moe en lusteloos ben om in gesprek te gaan met een maatschappelijk werker. Ik heb de gyn gebeld over de mogelijkheden en heb nu de 24e een afspraak met de gyn........zij beoordeelt n.a.v. dat gesprek wat de verdere procedure is... Liefs