20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door meid88, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid88

meid88 Actief lid

8 jun 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een vraag,
    hoe lag de kleine bij jullie toen jullie een 20 echo lieten maken??
    die van mij lag met de voetjes naar boven :p

2. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    das de normale positie;)
    bij mij helaas met voeten naar beneden dus stuitligging en 20 weken echo ging dus ook heel erg slecht :(

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    met het hoofdje naar beneden. Zo ligt ie nu volgens mij nog steeds. Voel steeds zijn ruggetje drukken en zijn voetjes tegen me ribben aan.

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Bij onze dochter destijds in een stuit en bij ons zoontje nu in hoofdligging (dus met het hoofdje naar beneden).

5. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Met d'r hoofdje tegen de rechter bovenkant van mijn buik en met d'r voettjes tegen mijn blaas. Maar nog geen 10 min later lag ze alweer met d'r koppie aan de linkerkant. VK moest wel lachen omdat ze een paar keer tussenstops moest maken met het echo apparaat omdat ze kleine aan het draaien was:D

6. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Heb vanmiddag de 20-weken echo gehad. Super bijzonder!! :D
    Onze meisje lag op het moment van de echo met haar koppie naar beneden. Maar ik voel haar nu weer flink bewegen, dus wie weet is ze wel weer gedraaid hihi

7. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    eeeuh, ONS meisje moet het natuurlijk zijn hahaha...ben nog helemaal beduusd van de goede 20-weken echo :D

8. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nu ga ik twijfelen hoe de mijne ligt! Ik dacht echt dat de mijne met zn rugje tegen me buik aan en zn gezicht tegen me rug. Dus dwars ligtie. Niet met voetjes boven of beneden... Maar nu twijfel ik omdat bij iedereen of een normale ligging is of stuit ligging. :D oepps heb ik misschien toch niet zo goed opgelet bij de echo... Hij was iig lekker aan et bewegen en koprollen!

9. Jongemama

Jongemama Lid

18 nov 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met zn voetjes omhoog :D

ben benieuwd of ie weer is gaan draaien,
    morgen naar de verloskundige,
    denken jullie dat ze dan bij 29 weken kan voelen hoe de kleine ligt?

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Die van mij lag gister met zijn hoofdje bij mijn navel en met z'n ruggetje naar mijn buik..... harstikke fout dus :p haha, moet nou morgen weer voor 2e deel van de 20weken echo omdat ze lang alles niet konden zien gister zoals hartje, navelstreng e.d.

maar goed, nou mag ik morgen weer, ook leuk :D

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Dubbelgevouwen, haha. Met zn voeten tegen zn neus. en dan met zn benen en hoofd naar beneden, kont in de lucht. Was wel grappig.:D

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sasha lag hier met dr voetjes aan de rechterkant, hoofdje aan de linkerkant en de achterkant van dr rug richting beneden.

Maar dat is allemaal goed gekomen ;)

Deel Deze Pagina