Controle over eerste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Glinea, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.005
    15.039
    113
    Hier vroegen ze t zelf wat allicht voor haar leuk was. Aangegeven hou t op een aardigheidje als je al iets wilt geven, ze snapt er niks van, het is hier al net intertoys ze weet van gekheid niet waar ze mee moet spelen soms (en dan heeft ze maar 1 kistje speelgoed beneden, de rest staat op zolder) en we houden t een beetje rustig.

Het is onze eerste dus nog aaaalle vrijheid, duplo altijd goed, dik speelkleed voor op de laminaatvloer met antislip (hebben nu een stad liggen met wegen, hebben een dochter en ze speelt er heerlijk op), de eerste pop heeft ze gekregen van een vriendin. Kostte allemaal niet de wereld. Speelkleed was t duurste (hornbach a 19,95) naast t keukentje van ikea en dr driewieler die ze van ons kreeg maar die gaan nog jaren mee.

Knutselspul werkt ook goed, potjes vingerverf zijn kleine cadeautjes. Pak gekleurd papier, wat schoollijm en een zooi wattenbolletjes/glitters (als je lef hebt) of dikke wasco's. Hier een heuse knutselclub in huis en ze vindt t echt prachtig. Maar je kan t wel lekker gedoseerd houden in tegenstelling tot tig knuffies en vtech autootjes (ja een lading apart houden) én je gebruikt t. (althans als je dr zelf ook de lol van inziet en daadwerkelijk knutselt).

2. Glinea

Glinea Lid

5 jun 2018
    60
    30
    18
    Vrouw
    Iedereen heel erg bedankt voor de reacties!
    Ik heb nu een goed idee van hoe ik het ga aanpakken.

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Zou er niks over zeggen
    Het teveel gewoon op zolder leggen voor een later moment

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.446
    17.397
    113
    Hier doen mijn broers en zussen (7) gezamenlijk een kado geven. Hierdoor kunnen we een duurder kado uitzoeken. Liever 1 ding van 35 euro dan 7x 5 euro ;)

Misschien is kleertjes ofzo nog een optie om te vragen?

Deel Deze Pagina