Ontdekken jullie ook wel eens van die gore plekjes in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanukkie, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik was net kruipend op mijn knieen de keuken aan het schoonmaken (gekke 5 minuten). Ik kruip voorbij de oven en ik kijk onder dat deurtje, een ruimte waarvan ik niet wist dat ie er zat en volgens mij in geen 10 jaar een doekje had gezien, zo goor, ik trok gewoon wit weg.;):D Ben echt aan het schrobben geweest om die drek daar weg te krijgen.

Hebben jullie ook wel eens van die plekjes ontdekt waarvan je blij bent dat niet net Rob Geus voor de deur staat en zegt:
    "nou mevrouw, daar wordt ik niet vrolijk van" :D

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oh ja! gisteren kwam de man van de woningbouw, ik heb een lekkage aan de wasmachine. dus dat ding van zn plek.. nou dat plekje daar achter zag er ook niet fris uit zeg...

3. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    uhhh Onder de koelkast maar denk vele dat hebben

4. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Achter en onder mijn diepvrieskist denk ik. Te zwaar om van zijn plek te halen.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Dat niet, want we wonen er denk ik nog niet lang genoeg om zulke plekken te hebben, hahaha!
    Wel verbaas ik me telkens over hoe snel er ENORME bergen stof op 1 plek (achter het tv-kastje, vooral) terechtkomen! Van de week weer met meubels aan het schuiven geweest, maar hemeltjelief! Niet normaal...! :D En dan hebben we niet eens huisdieren meer! Hahaha!

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hahaha toevallig moet ik weleens aan die zin denken als ik de keuken aan het schoonmaken ben en inderdaad ergens kom dat je denkt 'ok die kende ik nog niet' dan denk ik die vent moet niet hier komen controleren! ik trok laatst ook die la open onder de oven, die gebruiken wij dus nooit!..

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik keek van de week tussen de rubers van de koelkast/diepvries deuren, jeetje dat wordt hoogtijd haha allemaal brood kruimels.

de oven is net overleden dus ga ook niet even aan de onderkant kijken hahah

8. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    ooh ja de diepvries indd is indd te zwaar om te tillen
    en de gasfornuis net zo
    volgende week maar es kijken hahahhaha

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik denk dat als Rob de Geus nu boven onder ons bed zou kijken, hij dat beroemde zinnetje wel zal gebruiken... Moet nodig zuigen namelijk... Daar komt altijd snel stof onder. Ben zelfs boven bezig nu, maar zp is leuker. (he, wat een kutverslaving)

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik denk bij ons hele huis eigenlijk altijd dat 't nogal 'kansloos' is.. Maar de kitrandjes van onze koelkast daarentegen zijn schoon.. :p

11. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ben de grote schoonmaak aant houden, gister onder het bed van mijn stiefzoon dacht ik ook jaaaaaaa dat werd tijd..:D

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Rob Geus kwam er kuchend van 't stof onderuit gekropen? :p

13. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ja en hij werd er absoluut niet vrolijk van;)

14. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    hier ook de grote schoonmaak gehouden! heerlijk alles weer helemaal fris, ik heb altijd in de hoekjes van het plafond kleine stof/spinnen sliertjes! en ik heb de afzuigkap + roosters weer eens helemaal uit elkaar gehaald is ook altijd snel vet!

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou Rob word wel vrolijk nu van onze slaapkamer denk ik. Ik heb er net gezogen en dan vooral onder het bed. :)
    Zometeen nog ff dweilen, maar eerst weer effe een zp-pauze.

16. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    heerlijk he als alles schoon is, vandaag de badkamer gedaan en de overloop boven, was weg gewerkt, gister m,n stiefzoons kamer gedaan, morgen onze slaapkamer en van de kleine muis. heerlijk als alles op orde is!

17. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Whahahahahahaha:D

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Uhh ja en achter de verwarmingen en zo.. En de onderkant van het badkamerkastje of zo, daar kijk ik echt nooit!

19. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    wij hebben een groot schilderij boven ons bed hangen, en kwam er laatst pas achter dat ook dáár wel eens gestoft moet worden. Sjee, de laag was zeker 2 cm ofzo :) stom he, dat je daar nooit naar kijkt..

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Mijn man heeft laatst eens de bovenkanten van de linnenkasten schoongemaakt...duimedik stof!
    Nu ik er aan denk...ik mag de afzuigkap ook wel weer eens een sopje geven, die platen passen net niet in de afwasmachine, dus moet ik met de hand schrobben :x, daardoor stel ik het te lang uit.

Deel Deze Pagina