Hi, Eind januari zijn we bevallen van ons 2e kindje, mijn man en ik hebben hierna alleen met condoom gevreeën. Een tijdje geleden leek er 1 een heel klein beetje gescheurd maar we hebben hier verder niks mee gedaan (stom). Nu sinds een paar dagen enorm misselijk, veel honger, moe, vage buikpijn, ik ruik alles super goed en word misselijk van de kleinste dingen. Ik herken dit enorm van mijn vorige zwangerschappen. Nu hebben we vanmiddag 2 keer getest (1 van kruidvat en 1 van action), die leken beide negatief. Een half uur na de toegestane 5 minuten afleestijd leek er toch enigzinds iets bij beide testen te staan. We gaan sowieso over een paar dagen weer testen. Is het puur toeval dat er op beide test na de afleestijd toch wat te zien is, ik weet dat het je het niet mag meetellen! Ik ben vooral erg geschrokken, zeker omdat ik nog helemaal in de babybubbel van de 2e zit! Wat vinden jullie van de test? Liefs Xonie
Als er een streepje staat na de afleestijd moet je ze sowieso als negatief beschouwen. Deze zijn nu verder niet te beoordelen. Wellicht indroogstreepjes. Wil je zekerheid, over een aantal dagen nog een keer testen.
De bovenste zie ik niks op en de onderste alleen het gelige van de urine die aan het opdrogen is. Ik vind beide negatief.
Deze testen staan bekend om indroogstreepjes . Na 10 min weggooien en niet meer kijken. Zou over 2 dg nog is testen
Mocht je al kwaaltjes hebben van de zwangerschap dan zou de test al positief zijn, deze zijn negatief!
Ik zie wat je bedoeld. Als ik inzoom zie ik wel heel vaag iets op beide. Denk dat je over paar dagen inderdaad wat meer duidelijkheid krijgt!
Ik zie idd de streepjes. Maar dat zijn de bekende indroogstreepjes. Ik zou ook even opnieuw een testje doen.
Hi dames, Ja heb nog een testje gedaan ook negatief! Nog steeds elke dag erg misselijk, lust geen vlees meer en wordt naar van veel geurtjes. Ook veel gerommel onderin mn buik en veel lager rugpijn. Maar het zal wel ergens anders vandaan komen, misschien een eventuele menstruatie die eraan komt o.i.d.! Bedankt voor alle reacties Liefs Xonie
Hallo dames, Ik heb toch vandaag nog 1 maal getest, blijf me misselijk voelen en ook andere bijkomende kwaaltjes. Ik zie wel wat op de kv test, bijna niks. Het lijkt me toch wel erg sterk als ik nu nog zwanger ben? Wat denken jullie, ook van de test. Test lijkt in mijn ogen vals positief, streek lijkt niet helemaal op de goede plek te staan? Foto is binnen 5 minuten genomen. Liefs Xonie
Ik zie niet zoveel. Daarbij denk ik dat als je klachten van een zwangerschap/hcg afkomen, een zwtest dit al duidelijk had moeten laten zien.
Bedankt voor je reactie! Dat is ook wat ik dacht, lijkt me zeer sterk als ik zwanger ben. Vind het gewoon zo vreemd dat de klachten niet over gaan. Zojuist ook met de action early getest, ook een heel vaag roze streepje, wellicht gewoon een voordruklijn. Erg frustrerend die vage lijntjes, heb liever niks of knal haha. Toch bedankt!