Wow! Vandaag heb ik de super push-up bh van h&m gekocht en ik heb.....BORSTEN Tjeetje, ze zijn nu echt aanwezig. 3 weken geleden begon ik een topic over borstvergroting, dat ik erover nadacht, maar dit is een super oplossing.
ik heb ook die van de H&M... SUPERRRRRR die van hunker vind ik TE..... ben je net een stootkussen van een boot hahaha
Ik heb ook de maximizer van de hunkemoller, heerlijk! Alleen nu al een tijdje niet gedragen ivm zwangerschap, ziet er dan niet toonbaar uit hahahahaha
maximizers van de hunkemoller zijn ook super fijn.. nu niet aan wegens zwangerschap(nu al dikke tiettuh in een gewone bh hahaha) hoop dat ze zo blijven haha
gel bhs zijn ook erg fijn. had echt borsten en droeg ze elke dag haha/. uiteindelijk na 2 kinderen toch maar laten vergroten.
Hahaha Ik heb normaal altijd de gewone push-up van de h&m, maar ik zal de volgende keer de supers push-up eens passen. Misschien wel mooier onder bepaalde kleding.
Hier ook die maximizers, heb met moeite een kleine b 75 en het ziet er anders niet uit. Super uitvinding! Die van new yorker zijn ook goed
Hema heeft ook super pushup heb gewoin een bilnaat ertussen dan terwijl ik 75b heb .. Zien er nog leuk uit ook met een beetje kant zijn niet duur en zitten goed
Ik haal mijn BH's tegenwoordig lekker bij de Primark Kosten 6 euro, hebben ook een leuke push up voor die doperwten van mij en ik doe er al 2 jaar mee. Draag ze echt vaak en ze kunnen voorlopig nog wel een tijd mee, ik vind ze heerlijk zitten.
sinds ik zo veel ben afgevallen (74kg) heb ik niks meer over en zijn het echte theezakjes geworden heb nu de bhs van hunkemoller ook goede uitkomst maar poeh iedere keer 30 euro per bh is ff te veel op het moment ik ga eens kijken van h&m wie weet is het ook echt n oplossing maar waar ik dan mee zit vallen ze gewoon op maat of vallen ze kleiner
Ik vind het gewoon op maat vallen over het algemeen maar je kunt toch gewoon passen voor je wat koopt
dank je wel dan zal ik eerst maar eens naar h&m gaan voor ik ze online ga kopen en proberen of ze goed vallen
Ik zal ook maar eens een paar push-up bh's aanschaffen... Ik beweerde altijd dat ik het niet erg vond om kleine borsten te hebben, maar 'k begin daar een beetje van terug te komen haha Staat toch een stuk mooier als je een strak shirtje of jurkje aan hebt en misschien lijk ik dan niet meer zo'n 'meisje'.