"Als iemand in een relatie iets stiekems wil doen doen ze dat toch wel, dus dan heb je er toch helemaal niks aan dat je wachtwoorden hebt van dingen die je WEL mag zien.." Nog een keer voor je. Daarnaast heb ik geen idee hoe jullie praten met elkaar (intresseerd me ook niks), maar wij praten over hele andere dingen met elkaar dan zoiets kinderachtigs als 'wat is jou code?'. En ik denk dat dit bij veel anderen het geval is. En als je niet uit was op een discussie waarom post je dan je eerste post in dit topic.
Oh mijn man kijkt wel eens in mijn email om wat op te zoeken en ik andersom ook. Idem met de telefoon,als hij in de keuken is en zijn telefoon gaat zegt hij ook schat kijk eens wie appt er? Dus ja wij kijken wel eens in elkaars telefoon of mail,maar ik vind dat niet controleren.
Elkaars code wel weten staat ook niet Gelijk aan t vertrouwen in elkaar... Drm zei ik al volgens mij leg ik dingen krom uit ofzo... Vertrouwen elkaar hier ook en zitten heus nie een dagtaak van te maken om alles van elkaar te bekijken...
iets per ongeluk te zien krijgen is niet hetzelfde als controleren. controleren doe je bewust. en het eerste gebeurt iedereen heus wel eens. Manlief weet een aantal wachtwoorden van mij, ik weet die van hem maar dat is omdat we na toestemming vragen aan elkaar iets moesten opzoeken (voor de ander) terwijl de ander er even geen tijd voor had. het toestemming vragen heeft verder niks met vertrouwen te maken maar meer uit beleefdheid. maar ik ga echt niet zomaar (achter zijn rug om)eens kijken van "goh eens kijken of ik nog iets interessants tegenkom ." Totaal geen behoefte aan en ook gen enkele reden voor.
Ben nie blond hoor weet ook wel als je iets wil flikken kan t op elke manier afgezien van de codes en wachtwoorden die je kent van elkaar...dus herhalen hoefde niet maar tog bedankt Wat betreft over t met elkaar praten hoef je niet zo neer te zetten maar je mag zegge. Wat je wilt natuurlijk is een forum... Onze gesprekken gaan ook niet over codes , vertrouwen, wachtwoorden, elkaar iets flikken etc... Heb wel wat beters te doen En nee nog een keer voor jou dan met die 1ste post zoek ik geen discussie maar geef iets aan wat me opviel... En dat mag maar tegenwoordig word je in vele topics gelijk aangevallen als je anders denkt of bent jammer
Nee, absoluut niet! Maar ik kijk wel eens in zijn mail, outlook, omdat hij me vraagt iets na te kijken. Soms zit ik op zijn laptop en bedenk me dan onder zijn account op MP geboden te hebben en dan kijk ik ook in zijn mail naar reacties. Dit weet hij en vindt hij prima! Zijn hotmail, zakelijk mail, etc, bekijk ik nooit. Telefoon nooit, wij hebben beiden een iPhone, dus ook niet nodig elkaars telefoon ergens voor te gebruiken. Hij maakt heel af en toe gebruiken van mijn ipad, maar kijkt volgens mij niet in mijn mail enzo.. Wij openen beiden onze eigen post. Hij regelt en betaalt voornamelijk alles, en af en toe open ik wel iets op zijn naam, omdat ik weet dat dit voor beide is. Hij vindt het prima als ik alle post zou openen, maar daar heb ik geen behoefte aan. Ik heb er veel meer moeite mee dan hij. Ik zou het dus eigenlijk niet op prijs stellen als mijn post geopend wordt en wanneer mijn berichten bekeken worden. Dit zou voor mij een absolute no go kunnen zijn!
Trouwens, als ik echt het vermoeden zou hebben dat partner vreemd gaat, of andere dingen uitspookt waarvan ik echt wel op de hoogte moet zijn.. Nou, dan ga ik echt niet eerst goed met hem praten hoor! Waarom wel? Om te horen dat er echt niets aan de hand is en ik hem gewoon moet vertrouwen haha.. No way! Dan zou ik toch wel even een keer wat gaan checken hoor.. Je hebt toch niet voor niets een bepaald gevoel, vooral niet na elkaar al jaren (door en door) te kennen. Nou dan ga ik echt niet zomaar even op woord van vriend vertrouwen dat alles nog helemaal okay zit.. En dit betekent natuurlijk niet dat ik zijn mal door zou graven nadat hij een keer te laat thuis komt of wat dan ook, maar meer wanneer ik een langere tijd het gevoel zou hebben dat bepaalde dingen niet kloppen. Tsja, hij gaat het jou echt niet zelf vertellen! Gelukkig heb ik nog nooit dit gevoel gehad!
Ja, maar dat is niet echt controleren. Soms belt hij me wel eens met de vraag of ik even op zijn mail wilt kijken of er al wat binnen is en dat doe ik dan. Verder boeit heel zijn mail me niet
Ja sommige mailtjes moeten via zijn adres dus dan moet ik wel even kijken of alles goed gegaan is. Verder gebruik ik het niet en ik lees ook de andere mailtjes niet. Alleen de mailtjes die ik dan nodig heb.
Dame, jij bent degene die anderen aanviel op hun reactie hier. Volgensmij leef jij een beetje in een omgekeerde wereld. Je komt over als iemand die een beetje wrok koestert en niet helemaal happy is met haar relatie. Vervelend voor jou maar maak het niet een ander zijn/haar probleem. Je reacties worden ook ondertussen vrij slaapverwekkend. Dus als je nog een keer de drang voelt te reageren zal ik het tochniet meer lezen, dan weet je dat.
Hier hebben we alles gezamenlijk, ook de mails lezen we van elkaar. Hij heeft vaak een keer afspraken die via de mail binnen komen en dat noteer ik weer op de kalender ivm oppas als ik ook moet werken. Heeft totaal niets te maken met een vertrouwenskwestie. Gewoon omdat mn mijn vriend veel via de mail doet. De mails die mij aan gaan lees ik en wat mij niet interesseert sla ik over.
Ik viel niemand aan, verbaasde mij er alleen om had ook verwacht dat er ja... Tussen zou zitten... En jij kan van een afstand mijn relatie niet beoordelen en in wat voor wereld ik leef ... Lkkr vooroordeel maargoed alleen omdat ik enige ben die er tegenin gaat is ineens mijn relatie niet lkr en koester ik wrok... Yeah right je weet nix van mij dus verzin geen dingen aub, laten we volwassenen blijven voor zover t nog kan tegenwoordig op t forum...
we hebben een gezamelijk mailadres, post maakt diegene die het van de deurmat opraapt open en aan zijn telefoon zit ik eigenlijk nooit. Ik zit wel soms op zijn facebook om foto's te kijken of mensen te bespieden waar hij wel vrienden mee is en ik niet
En ontopic antwoord op de vraag: nee ik controleer niet zijn telefoon of mails... Andersom doet hij dit ook niet. Maar heb t ooit wel gedaan in vorige relaties maar dan ging er wel wat aan vooraf wat je dan de drang geeft in de hoop iets te vinden en heb t gevonden ook... Blijkbaar geen snuggere types om bewijs achter te laten hahahaha Tegenwoordig gelukkig! Niet nodig
Nee ik ga niet in de mail,telefoon etc... van mijn man zitten snuffelen. Hij heeft niks te verbergen en ik vertrouw hem voor e volle 100%. Ik mag het wel van hem maar ik zie het nut er niet van om hem te controleren. Vertrouwen is immers toch een belangrijk iets in een relatie
Wat zij zegt... Inderdaad. Ik heb een aantal verschrikkelijke relaties gehad waardoor ik erg slecht van vertrouwen ben. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard; luid dat gezegde. Verder gebruiken wij allebei dezelfde computer maar met aparte browsers. We staan beiden continu ingelogd op onze sociale mediasites en hangplekken; waardoor we sowieso automatisch bij elkaar kunnen lezen MOCHT dat nodig zijn. We doen het alleen niet. Of misschien doen we het wel stiekem; maar dat merken we dan toch allebei niet en we hebben niets te verbergen.
Hier ook zo man heeft mail geïnstalleerd op de iPad en e beide onze wat app's dus ja zie wel eens wat en hij ook van mij maar hebben geen geheimen dus boeit ons niet. Post maakt degene open die de brievenbus leegt en die open alles. Telefoon gebruiken we ook wel eens van elkaar. We hebben geen geheimen in elk geval Maar om te controleren nee absoluut niet zou ik erg vreemd vinden hoor