Controleer jij de telefoon, mail, post etc van je man?

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Controleer jij je man?

1. Ja, want .....

2. Nee, want ....

3. Anders....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Controleer niet, hebben samen een iPad waar onze mail op komt dus dan zie ik die van hem ook. Post maak ik ook open omdat ik de administratie thuis doe.

Telefoon heeft de zelfde ontgrendel code als die van mij maar ik hoef zijn apjes en sms'jes niet te lezen. Het is een horeca man dus vrouwen appen fb'en sms'en heb toch wel. Hij doet er verder niks mee en vertrouw hem volledig

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Nooit. Ik vertrouw mijn man blind. Ik kan overal in en aan als ik het wil. Zijn emailaccount is ook geïnstalleerd op mijn Iphone dus ik zie zijn mail binnen komen. Maar ik heb er geen behoefte aan en zie de noodzaak niet om zijn telefoon of wat dan ook te controleren.

3. Floral

Floral Actief lid

28 feb 2013
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee.

Hij heeft wel 1 e-mail adres die we gezamelijk gebruiken voor instanties, deze kijk ik wel altijd na. Eigenlijk kijkt mijn vriend hier zelf nooit op. Zijn privé mail komt op een ander e-mail adres binnen.

De post maak ik wel altijd open, dit komt omdat ik de administratie doe. Maar dit zijn dan eigenlijk altijd rekeningen, afschriften etc. Als er een privé brief/kaart binnenkomt, laat ik die altijd liggen.

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

nee ik controleer niets, ik maak wel onze post open aangezien IK de administratie en financieen doe (dus wel zo handig) verder telefoon, email, facebook heb ik alle wachtwoorden van (hij is digibeet dus moet regelmatig wat doen voor hem) maar wat erop staat valt onder de categorie "lekker belangrijk" dat lees ik allemaal niet..

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja dat doe ik hier ook...

Deel Deze Pagina