Controleer jij de telefoon, mail, post etc van je man?

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Controleer jij je man?

1. Ja, want .....

2. Nee, want ....

3. Anders....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    JA, maar dat is meer uit praktisch oogpunt als dat ik hem zou willen controleren.

Zou hij zelf voor zijn post ed zorgen, zou ik dat dus ook allemaal niet voor hem doen.

Ik heb er geen reden toe, ik vertrouw hem blind

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee ook totaal geen behoefte aan!

3. Verox

Verox Niet meer actief

Ja, maar niet omdat ik hem niet vertrouw. Het is gewoon handig om beiden te weten wat er speelt in het leven van de ander. En het werkt voor ons beter om gewoon regelmatig in mail en agenda te kijken als altijd maar te vragen. Zo kunnen we elkaar helpen om afspraken na te komen. En als een van ons alleen thuis is openen we ook elkaars zakelijke post. Alleen als we aan de buitenkant zien dat het "leuke" post is (pakketten enzo) dan bewaren we die voor elkaar.

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Post ja want als ik het niet doe doet niemand het.

Mail ja want we hebben alleen een gezamelijke mail.

En zij telefoon ja hij maakt vaak afspraken die ik dan weer uit zijn telefoon moet vissen is whatapp of sms of agenda .

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik heb anders gestemd. Wij hebben gewoon 1 gezamenlijk e-mailaccount en aangezien ik alle administratie doe open ik alle post. Hij kijkt daar nooit naar om. En op zijn telefoon kijk ik niet. Hij is al blij als hij een sms krijgt en deelt dat dan ook vaak haha.

6. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Controleren... nee.. ik kijk er wel eens in.. anders kom ik nooit aan mijn info aangezien hij veel vergeet te vertellen. moet ik bij zeggen dat het gewoon maar zeeeer weinig voorkomt.
    hij doet er verder ook niet moeilijk over. hij heeft dan ook weer niks te verbergen. :D

8. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    "controleren" niet nee, maar we hebben ook helemaal geen geheimen voor elkaar en zien beiden niet in waarom we niet in elkaars gsm/mails/.. zouden mogen kijken. Ik gebruik zijn gsm wel eens en omgekeerd, niet om dan al zijn berichtjes te gaan controleren en nalezen hoor! Maar we moeten zeker niet af elkaars spullen blijven, zou ik ook wat raar vinden..

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nee nooit, geen reden voor ook.

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ooh wil er wel aan toevoegen... we delen onze FB acc, we delen onze e-mail en onze apple account.. dus ach... vandaar dat ik anders heb gestemd.

Soms lees ik berichtjes na op zijn phone gewoon om duidelijkheid te krijgen.... en daar staat ie gewoon bij. Andersom precies t zelfde hoor..

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee, waarom zou ik in vredesnaam zijn telefoon controleren? Ben zijn moeder toch niet???

12. Masika

Masika Niet meer actief

Nee, ik heb wel wat beters te doen. :D Hij zou het trouwens toch geen punt vinden. Ik ook niet.. ;)

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zijn mailbox is van hem, en zijn telefoon ook.. post maak ik wel altijd open want anders blijven de rekeningen onbetaald op stapel liggen :)

maar we hebben geen geheimen voor elkaar , maar hebben beide zoiets van kwestie van dat kleine beetje privacy dat je nog hebt in dit drukke gezin

14. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Belangrijke post open ik wel, want dan weet ik aan welke rekeningen enz ik hem moet herinneren met z'n adhd ;) Leuke post leg ik apart voor hem en daar wijs ik hem op als hij thuiskomt.

Kijk nooit in zijn telefoon. Tenzij hij mij vraagt om ff iets te checken voor hem. Voor mail geldt hetzelfde. Dus ja ik kijk er wel af en toe in, maar als hij het vraagt. Heb verder ook geen reden om er in te kijken.

Dus daarom 'anders' gestemd.

Ik vertrouw hem 100%, dus controleren doe ik niet. Maar mocht ik hem om de een of andere manier niet meer vertrouwen en daar echt goede redenen voor hebben, dan zou ik misschien wel stiekem kijken. Maar dat is in de afgelopen 8 jaar nog nooit nodig geweest :D Ik ben ook niet wantrouwig aangelegd.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Post krijgen we nog niet samen, maar laat ik waarschijnlijk liggen tenzij aan ons beiden geaddresseerd.
    Mail niet, FB niet.
    Telefoon twee keer. Eerste keer bleek daar een goede reden voor te zijn, tweede keer niet meer, dus daar vertrouw ik nu op.

16. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Overigens zou hij er denk ik geen probleem van maken hoor. Ik ook niet, als hij in mijn telefoon/mail kijkt. Zou eerder een probleem maken van de intentie (als de reden om te controleren wantrouwen is die nergens op slaat). Zou ook niet weten wat er boeiend zou zijn aan de mailbox van mijn vriend :p

17. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb het wel ooit gedaan... maar ik doe het niet meer. Ik vertrouw 'm. Los daarvan loop ik mezelf anders alleen maar gek te maken en daar heb ik echt geen zin in... :D

18. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! tenminste, als het nodig is, als mijn man bijv. belt vanaf werk (geen mail ontvangt daar) en wat moet weten. Dan kijk ik. Of als hij boven ligt te slapen na nachtdienst, en zijn whatsapp of telefoon (bellen) maar BLIJFT gaan. Want die ligt beneden aan de oplader, ja, dan kijk ik en app ik terug dat 'ie slaapt ;) dat soort dingen, maar controleren doe ik niet, heb ik geen reden toe, en als ik dat wel zou hebben, tja, dan moet er een goed gesprek komen...

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Inderdaad, ben je ook niet. Maar er werd verkondigd dat veel vrouwen dit doen dus ik was wel benieuwd :D

20. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik lees zijn post niet en zijn mail ook niet, maar zijn whatappjes en smsjes wel.
    Niet omdat ik mijn man niet vertrouw maar ik heb vaak zijn telefoon thuis als hij aan het werk is (met mijn eigen telefoon bellen is nogal duur namelijk) en hij heeft daarbij ook nog een werktelefoon dus die neemt ie dan zelf mee. Als hij een whatsapp krijgt op zijn eigen telefoon (die ik dus thuis heb meestal) hoor ik zo'n geluidje en kijk ik uit gewoonte even wie er iets stuurt.
    Zijn werktelefoon lees ik trouwens nooit de smsjes van en whatsapp staat daar niet op;)

Zijn mailtjes heb ik trouwens in het verleden wel eens gelezen, ik was toen achter zijn wachtwoord gekomen. (heel fout) We hadden toen nog maar een paar maandjes verkering.
    Hij had toen mailtjes van een meisje die een beetje met hem aan het sjansen was in die mails. Maar ik zag dat hij hele droge mails terug stuurde dus was niet echt iets om me druk over te maken haha

Deel Deze Pagina