Ik open alle post die hier binnen komt, simpelweg omdat ik de boekhouding doe! hetzelfde geld voor de mail want hij vraagt vaak nog nieuws? en dan check ik even zijn telefoon pak ik ook zo nu en dan hoor, wil graag weten met wie mijn man contact heeft etc, omdat we elkaar al niet veel zien wil ik graag op de hoogte blijven van zijn dag hij doet overigens hetzelfde bij mij en dit heeft niks met controleren te maken.
Nope, geen aanleiding toe. Post open ik wel want dan doen we gewoon standaard. Als hij de post leegt opent hij alles, als ik de post leeg dan open ik alles. Maar dat is dus niet ter controle. Mijn vriend gebruikt mijn mailbox, heeft zelf geen mailadres en heeft nog een koelkast model als telefoon zonder internet
Hij heeft geen eigen telefoon, hij krijgt alleen maar spam als mail en qua post krijgt ie dezelfde info als ik.
nee ik controleer hem niet. zit ik in zijn mail.... ja ... hij heeft alleen een email aangemaakt voor contact met zijn collega's en soms is hij onderweg en dan is hij wat vergeten bijv waar hij heen moet en dan belt hij mij op of ik even in zijn mail wil kijken. ook zit ik in zijn telefoon, maar niet om te controleren maar meer van : shit mijn telefoon vergeten ik moet mijn moeder even wat vragen " schat wil je even dit en dit smsen naar mama en laat haar reageren op jou tel want k ben de mijne vergeten "en dan geeft hij de tel dat ik het zelf maar moet doen maar nee ik controleer hem niet, heb ik ook geen reden toe, ik vertrouw hem voor de volle 100%
Maar niet omdat ik hem niet vertrouw maar omdat hij afspraken maakt bijv, via mail of whatsapp die hij niet door communiceert. Hij is daar niet zo handig in. Wel fijn voor mij om te weten als ik ergens verwacht word met presentje Ik vertrouw hem voor 100% al 12 jaar.
post (als in rekeningen) maakt degene die de bus leegt open. Rest controleer ikniet, lijkt me niet gezond in een relatie om dat te doen of die drang te hebben.
Ja maar dat is meer omdat hij het zelf niet doet en we regelmatig belangrijke sms'jes en mailtjes missen daardoor
als hij te laks is om zijn eigen FB bij te houden waarom heeft hij het dan? Ik vind het geen reden om als vrouw/vriendin zijnde daarmee te gaan bemoeien. Het enige dat ik van manlief openmaak is het vakblaadje van zijn werk. Ik heb zelf ook een aantal jaar bij dat bedrijf gewerkt dus voor mij ook heel interessant hoe het er bij mijn oude werk aan toe gaat.
Hoezo niet gezond? De post die binnenkomt gaan mij ook aan. De rekeningen worden door mij betaald Verder komt er alleen post binnen van zijn werk. Dingen die mij ook aan gaan als roosters en loonstroken . Verder krijgen wij geen post dus ik zou niet weten waarom het niet gezond zou zijn.
nee alleen als hij me specifiek vraagt wat voor hem op te zoeken als hij niet op inet kan, of een telefoonnummer of iets. Geen behoefte aan nooit gedaan. Ik weet alle wachtwoorden en hij die van mij, dus geen geheimen, dan is de drang om te kijken ook niet zo groot hahaha. En daarnaast slaapt hij door de weeks altijd binnen op de kazerne (soms ook weekenden) of is op cursus, dan kan ik ook niet controleren wat hij doet. Als ik me daar druk om moet gaan maken kan ik beter stoppen met de relatie. O ja post open ik de rekeningen en als er wat binnen is dan zeg ik het tegen hem. Hij zegt altijd dat ik alle post open mag maken, maar ik vind het wel fijn als hij op de hoogte is en zegt of het wat is wat hij die week nog moet weten (ivm binnenslapen) de rest wat niet belangrijk is blijft voor hem liggen voor het weekend.... rare ik misschien. *op uitzending is het weer anders dan open ik het meeste wel* Gelukkig heb ik er geen last van dat ik mijn man wil/moet controleren
Nee hoor, maar onze mail komt in dezelfde mailbox binnen en wij ruilen als het zo uitkomt (ivm lege batterij of zo) ook gewoon van telefoon, dus er valt sowieso weinig te controleren . Hij is er ook niet geheimzinnig over.
Nee, daar heb ik echt geen behoefte aan. Post open ik alleen als het voor het bedrijf is, prive post open ik ook niet.. Hij heeft , net als ik, recht op zijn privacy dus wij openen elkaars post niet en kijken niet in elkaars telefoon/mail.
Ik controleer hem niet. Portemonnee/tas, telefoon en mail is privé vind ik. Als hij mij wat wil laten weten verteld hij het. Manlief denkt daar anders over. Haalt zo mijn tas overhoop en komt ook wel eens met dingen die hij in mijn whatsapp of mail heeft gelezen. Ik heb daar wel eens een probleem van gemaakt. Ik ben opgevoed dat zulke zaken privé zijn. Maar dan begon hij te mopperen dat ik dan vast wat te verbergen heb. Sindsdien zegt hij er niks meer over. Of hij het niet meer doet, geen idee maar ik heb niks te verbergen dus maak never maar niet meer druk om.