Samen 1 mailadres, post maak ik open omdat ik de papieren bijhoud, en telefoons houden we voor ons zelf. Soms kijkt m'n man wel eens door m'n foto's, omdat hij dan een foto van Beer door wilt sturen, maar andersom gebeurt dit ook. Maar echt in een telefoon kijken om te controleren en te checken, NEE, als t zo ver is ga ik me toch echt afvragen waar t vertrouwen in elkaar is gebleven.
Grappig om te lezen hoeveel mannen de post niet openen, qua rekeningen e.d. Je zou vaak denken dat mannen de administratieve kant doen haha. Maar zijn toch meestal de vrouwen volgens mij. Hier trouwens ook hoor, ik maak altijd alles open en als het echt voor hem is dan zeg ik je hebt post. Maar meestal is het toch voor ons beide. Mail e.d. kijken we eigenlijk niet in bij elkaar. Maar mijn man mail niet heel vaak volgens mij. Facebook heeft hij wel maar gebruikt hij niet. Ik wel maar hij mag er van mij in kijken hoor, die behoefte heeft hij niet. Telefoons, nee geen behoefte om in te kijken, we plagen elkaar altijd wel. Hij whatsappt of smst wel eens met collega's en dan doet hij net alsof hij een affaire heeft. En hij doet net alsof ik zijn telefoon niet mag bekijken e.d. Maar ik vertrouw mijn man helemaal! Ik heb stiekem wel eens in zijn geschiedenis op de computer gekeken omdat ik benieuwd was of hij vieze plaatjes keek haha. Wat ik overigens niet erg zou vinden hoor... maar was gewoon nieuwsgierig
Ja dat doe ik soms, maar niet om te controleren, meer uit nieuwsgierigheid, gebeurd zelden eigenlijk! Andersom ook, maar heb niks te verbergen dus kan me niks schelen!
Nee hoor, ik mag best in zijn telefoon kijken en juist omdat hij zo open is zie ik geen reden.. Bij mijn ex wel, en ik kreeg ook gelijk toen ik hem eens te pakken kreeg, de viespeuk..
Ja, maar niet omdat ik hem niet vertrouw. Meer omdat ik er anders pas op het laatste moment achter kom dat hij één of andere afspraak heeft gemaakt. En de post maak ik altijd open omdat alles op zijn naam binnen komt. Mail alleen op het moment dat iets naar hem is gemailt ipv naar mij. Andersom doet hij het niet zo vaak, maar dat komt ook omdat de meeste mensen contact met hem opnemen.
Tuurlijk mag dat. Andersom ook. We hebben geen geheimen voor elkaar. Weten van elkaar elke code en wachtwoorden. Ook pin e.d. Maar ik heb er geen behoefte aan om in zijn spullen te gaan neuzen. Als er iets is, dan laat hij het mij wel weten/zien. Andersom ook.
Ik heb nee aangevinkt maar dit moet eigenlijk "ja" zijn. Mijn man maakt zijn post niet tot nauwelijks open dus alles wat er qua post binnenkomt maak ik open . Maar dit is niet zozeer om het te "controleren" maar meer om te zorgen dat er geen vervelende verassingen of leuke verassingen blijven liggen. Mails ontvangen we eigenlijk altijd op mijn mailadres al heeft hij zelf ook een mailadres, hier kijk ik niet op. Maar ik hou niet van stiekem gedoe dus mocht ik willen kijken naar zijn mail, telefoon oid vind ik dat dit moet kunnen.
Nope... hij doet maar lekker wat ie niet laten kan Post komt op beide namen binnen... hij laat mij financien etc etc doen.
Ja aangevinkt, al vind ik 'controleren' een groot woord. Mail en post regel ik, omdat mijn man het gewoon laat liggen. Is hij gewoon te laks voor. Telefoon check ik niet, weet zijn code niet eens en zou niet weten waarom ik hem zou moeten controleren. En als ie vreemd zou haan is hij echt wel zo slim om de bel/sms geschiedenis te wissen en de gewone onzin te laten staan
Ja,maar dan niet om te "controleren". En dan ook alleen zijn mail als hij/wij een belangrijk mailtje verwachten.
Nee, waarom zou ik in zijn telefoon moeten kijken? Gaat mij niks aan met wie hij whatsappt, belt enz.
Kijken in elkaars telefoon lezen elkaars email en brieven geen problemen mee van beide kanten niet ...
Nee ik doe dat nooit, weet wel zijn wachtwoord van zijn mail, en soms vraagt hij me of die een mail heeft, dat is meestal van mp als hij wat te koop heeft gezet maar mailen met vrienden doet die net, wel smsen maar daar heb ik zelf niet echt interesse in om in te kijken. Soms maak ik zijn post wel open, bijv school of iets van voc dan kijk ik hoeveel schoolgeld er betaald moet worden of wanneer zijn examen datums zijn. Andersom kijkt hij soms wel in mijn telefoon, hij neemt vaker 1 telefoon van mij mee ( omdat hij die van hem weer kwijt is, en wil toch dat die bereikbaar is ) en dan krijgt die een whats app berichtje binnen en is dan toch wel heel nieuwsgierig wie het is, met het gevolgt dat hij me dat vergeet te vertellen omdat het o zo belangrijk was haha