Controleer jij de telefoon, mail, post etc van je man?

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Controleer jij je man?

1. Ja, want .....

2. Nee, want ....

3. Anders....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Nee ik vertrouw hem volledig en in het begin van onze relatie heeft hij zoveel geduld metme gehad.....(geen vertrouwen door eerdere relaties) ik heb absoluutgeen twijfels.

2. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Nee, en zodra ik dat ga doen, dan weet ik dat iets goed mis zit in onze relatie.

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Mijn man heeft iets van 5 email adressen, 2 voor zijn zaak, 2 van mijn zaak, en nog 1 waar alle reclame op binnenkomt. Als ik dat moet controleren ben ik de hele dag bezig.
    Zijn telefoon kijk ik wel eens door, niet dat ik bang ben voor vage dingen, maar meer omdat mijn man vaak afspraken maakt en die dan niet opschrijft (erger ik me dood aan). Nu gaat hij de 20e bijv een lang weekend weg met een vriend, heeft hij niet opgeschreven en las ik in zijn whatsapp.
    Maar goed, ik kijk dus af en toe maar niet om te kijken of hij een ander heeft :)

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Absoluut niet!!! als hij me wat te vertellen heeft zal hij dat zeker doen ik vertrouw hem 100%

En trouwens ik vind het ook echt niet kunnen!!!

5. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee opzich niet, behalve zijn e-mail anders worden zijn stageadres en medestudenten wanhopig ivm zijn vergeten afspraken en niet doorgestuurde werk. Laten we het er maar op houden dat planning niet zijn sterkste kant is.

Zijn telefoon ed niet. Zou het andersom ook niet waarderen.

6. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Nee, geen controle hier,zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen.
    Wij vertrouwen elkaar en als mijn mailbox soms openstaat dan leest hij het niet eens.
    Zou niet goed zijn als we elkaar moeten/willen controleren.

7. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Wij hebben geen geheimen voor elkaar, we kennen mekaar ook 23 jaar. Mocht er iets veranderen dan zie ik dat gelijk aan hem, hij is een open boek.

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nee, geen reden toe, ik vertrouw hem voor de volle 100%

9. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Nee want heb wel wat beters te doen , ben er niet mee bezig, weet wat voor vlees ik in de kuip heb.
    Heb het ooit wel gedaan (bij mijn ex) maar hij ging vreemd en ik merkte vreemd gedrag, telefoons verstoppen, s'morgens pas thuiskomen..............................

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb anders gestemd..

Ik maak wel alle post open die hier binnen komt, omdat heleboel dingen van het huis en evt. rekeningen op mans naam staan, en die laat dat rustig ongeopend liggen op een stapeltje :p

Mail kijk ik niet bewust, soms vraagt hij me wat door te sturen dan zie ik het wel, maar ga dan niet de hele geschiedenis zitten bekijken ofzo..

Telefoon ook niet dat ik kijk om te controleren, maar ik gebruik zijn telefoon wel eens en hij die van mij.. Alleen gaan we dan niet elkaars berichtengeschiedenis zitten lezen ofzo..

Hier zijn wel wat dingetjes voorgevallen in het verleden dus heb soms wel de neiging om te controleren, maar probeer het in ieder geval niet te doen..

11. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee controleren doe ik niet, daar is geen reden voor.

Ik maak wel alle post open. Maar dat is gewoon omdat ik de administratie doe en mijn man een warhoofd is. Die zou alles kwijt raken, afspraken missen etc.

12. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    ..het is niet nodig. Onzin.

Het enige wat ik doe is in zijn mailbox kijken als hij het vraagt, of ik zelf iets nodig heb(wachtwoord van iets of wat dan ook)
    Telefoon kijk ik niet naar, waarom zou ik dat doen.
    Post open ik soms omdat het ook om mij gaat.

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik controleer dit niet.Wel maak ik post open die op zijn naam staat maar dat komt omdat het meeste op zijn naam staat maar ik ook voor mij bestemd.
    Telefoon kom ik niet aan want die is mij te ingewikkeld haha,ZIjn zakken,mail ed controleer ik ook niet.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb anders gezegd. Controleren klinkt zo zonder vertrouwen en ik vertrouw mijn man 100%.

Telefoon: kijk ik nooit op.
    Post: maak ik open, maar we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen en hebben alles samen geregeld. Zijn post in mijn post. Ik doe ook de administratie dus tsja.
    Mail: Ik lees ook zijn mail. Dit omdat hier mail op binnenkomt waar ik ook wat mee moet doen. Hij is voorzitter van een jeugdclub en ik doe zijn administratieve taken e.d. Hij heeft zelf niet altijd zin om 's avonds aan de slag te gaan dus dan doe ik dat voor hem overdag.

Maar controleren nee never.

15. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    Grappig om te lezen dat zoveel mannen laks zijn als het aankomt op het administratieve deel van de huishouding en het opschrijven van afspraken. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Nee doe ik niet.
    Ik voel me ook niet zo snel geintimideerd door een andere vrouw.
    Het intresseert me ook allemaal nietzo veel.
    Wat wij hebben samen is erg belangrijk voor mij en de rest eromheen, tjah dat zal wel. Ik weet ook dat hij meer van mij houd dan van wie dan ook, daar twijfel ik niet aan.

Wat betreft het openen van zijn post.
    Nee ik open NIKS waar zijn naam op staat, ik vind dat zeer merkwaardig om te doen... We zijn getrouwd en wel maar zou nooit aan zijn spullen komen.

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Controleren: nee.

Maar zijn telefoon, post en e-mail is voor mij geen verboden gebied. Andersom trouwens ook niet.

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ik heb anders gestemd. De post komt meestal binnen op mijn man zijn naam, dat laat ik hem openen. Als er staat fam. ..... dan open ik de post nog wel eens, gewoon uit nieuwsgierigheid. Meestal is het toch een rekening of iets.

De telefoon van mijn man controleer ik echt nooit. Zie daar totaal geen reden toe.

Wij hebben een tablet waar zowel mijn gmail account op staat als die van mijn man. De mails die mijn man ontvangt op zijn gmail, krijg ik dus ook binnen op de tablet. Ik gebruik de tablet eigenlijk 9 van de 10 keer, dus dan zie ik wel een mail binnen komen. Ik open zo'n mail direct, meestal zie ik pas later dat die niet voor mij was maar voor mijn man. Als ik wel zie dat de mail voor mijn man is, open ik de mail toch. Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd en meestal gaat zo'n mail over de verbouwing van ons huis;)
    Andersom gebeurt het ook, mijn man ziet ook mijn mails binnen komen als hij de tablet gebruikt. We vinden dit allebei geen probleem, hebben niks te verbergen voor elkaar en zouden het anders toch aan elkaar laten lezen of aan elkaar vertellen.

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Die van mij is een warhoofd :)

Ik regel alles in huis. De agenda de financiën de administratie. Dat is er zo in geslopen en ik ben er handiger mee als hij.

20. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mogen?
    Als hij in een luie bui is vraagt is of ik z'n sms-sjes even voor 'm wil schrijven:D omgekeerd ook hoor.
    Maar 'controleren'? Jekke nee zeg!

Deel Deze Pagina