controleren jullie dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ZUCHT!!! nu alweer voor de zoveelste keer, ga ik boven de was ophangen, kom ik er dus achter (omdat er echt overal witte stukjes op de was zit) dat mijn man voor de 100ste keer papier in zijn zakken heeft laten zitten. ik heb t nu al zo vaak gevraagd controleer je broekzakken voor je alles in de was gooit *of op de grond ergens;) *

moeten jullie ook als een mama'tje de broekzakken van je man controleren voordat je t in de wasmachiene doet?

t is nog net niet op takjes, steentjes en eikels van t buiten spelen...;)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    och ja...altijd...geld pas een koptelefoontje en papieren....zo vaak!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Het gebeurt gelukkig bijna nooit, maar als het gebeurt ben ik degene die iets in m'n zakken heb laten zitten. Zeer irritant.

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik ergerde me eerst ook altijd aan. Maar nu controleer ik gewoon alle zakken om een hoop ergenis en extra werk voor mezelf te voorkomen.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja ik controleer ze altijd (ook van mn dochter want had laatst allemaal stenen in mn wasmachine..)

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik controleer het altijd. De kids hebben altjd wel wat in hun zakken en daarvan kun je nog niet verwachten dat ze er zelf op letten. Kleine moeite om het voor manlief dan ook te doen.

7. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha laatst pakte ik de werkbroek van mijn man, maar ik zat op een krukje ivm rugklachten. Toen kwam er toch een zandbak uit :D
    Of schroeven, spijkers, rolmaatjes, geld, plastic zakjes....

Controleren dus haha.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik check ook altijd de zakken nog een keer voor ik ze in de was gooi. Maar als de zakken van zijn broeken niet leeg zijn was ik het niet. Net als overhemden waarvan de mouwen niet zijn afgerold en sokken die op een prop zitten. Die blijven allemaal lekker in de wasmand.

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier ben ik vaak degene die nog wat in de broekzakken heeft zitten en niet mijn man :)

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja als je kinderen hebt kan ik dat wel begrijpen ja.. en idd dan neem je de broeken van je man automatisch mee.. maar hier geen kinderen, en mijn eigen broekzakken hoef ik niet te controleren heb er namelijk nooit wat in zitten.

hier trouwens ook schroeven, heb wel eens een telefoon of portemonee uit de wasmachiene gevist...

ik zou t idd gewoon kunnen controleren.. heb de hoop dat die t leert bijna opgegeven...;)

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Hier ook altijd vanalles in de broekzakken en niet alleen bij vriend (A)
    Vaak labello en geld

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik zou het eigenlijk wel moeten doen, omdat manlief vorig jaar zijn telefoon in zijn zak had laten zitten.
    En die was natuurlijk mee gewassen. ;)
    Maar hier schiet het er vaak bij in moet ik eerlijk zeggen.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik geef ook gewoon toe dat ik t niet zoek om die zakken te controleren... wil gewoon alles hopa in de machiene doen en aan.. KLAAR.. haha.. ben nie lui :p

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    haha als ik dit doe heb ik wat meer wasmanden nodig om alles in te bewaren wat blijft liggen.. :D

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier ook heel bekend, heb al van alles mee gewassen, geld, papieren zakdoekjes (wat een ellende in de donkere was!!!), balpennen (ook geen aanrader) etc etc

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jup, hier helaas ook nodig.. Vond het altijd vreselijk en kon me er stierlijk aan ergeren.. Alleen nu ik er vorige maand achter kwam dat Lenn steentjes in zijn broekzakken propt, heb ik me er bij neer gelegd dat het gewoon een 'mannen' ding is:D

17. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik controleer het altijd en vind geregeld geld haha ! dat zeg ik dan ook niet maar stop in de spaarpot.
    Ook geregeld vind ik alleen zakdoekjes hoor.

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ach ja... t is idd echt een mannen ding hahaha

19. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb altijd vanalles in mijn wasmachine zitten ;)

Potloden, lasdopjes, papier, schroeven, geld enz enz.

Mijn man controleert altijd zelf zijn zakken........

Ik weiger gewoon echt om zijn zakken te controleren, het is geen kleuter..

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    :D nou dat weet ik hier zonet nog even niet hahaha;)

Deel Deze Pagina