Vriendlief haalt ze meestal zelf wel leeg maar ik controleer toch alles voor dat het in de machine gaat..
Ooh mannen en wasgoed. Herkennen jullie ook dat je denkt klaar te zijn met de was, dat manlief vervolgens ónder het bed duikt, daar een stuk of 10 sokken onderuit vist, op een stoel ligt ineens nog een broek die vies is etc etc etc en hop: wasmand vol??? Vroeger zocht ik zelf alles door voordat ik ging wassen, maar wat nu niet in de wasmand ligt, was ik niet. En dan is het altijd wachten op het moment dat hij vraagt of hij nog een schone boxer heeft.... gne gne gne
nee ik check het eigenlijk niet.. benoem het meerdere malen, dus als het goed is moet het wel binnenkomen. Maar als het dan eens gebeurd is het wel flink balen al die snippers en vlokken papier... bleh
Haha ja hier ook altijd een stoel vol kleding. In het weekend: is die broek niet schoon? Die wou ik net aan! Ja doei, dan gooi je hem in de wasmand, dan WEET ik dat hij "vies" is. Kortom; steeds confronteren en dan hopen dat het beter wordt..
mijn man heeft ook vaak ''schone'' kleren op de grond liggen met t motto van die heb ik maar 1x aangehad.. maar als ik ze niet opraap en alsnog in de was gooi liggen ze er de week erop nog ''schoon'' te wezen op de grond...
Gebeurt hier regelmatig en dan vooral zijn zakmes, de rest haalt hij vreemd genoeg wel uit zijn zakken Maar het spijt me ik ben niet zijn moeder hij is bijna 40 groot genoeg om zijn eigen broekzakken leeg te maken.
Ja ik controleer het ook altijd, en regelmatig kom ik nog iets tegen (boodschapenlijstje oid). Het gaat wel steeds beter gelukkig .
Hij controleerd nooit z'n zakken. Ik wel, vind altijd wel geld in z'n broekzakken, dat gaat mooi in de spaarpot! Frustratiepunt hier is meer dat ie denkt dat de zoldertrap 1 grote wasmand is. Kleed zich 's avonds uit, gooit vuile was op de zoldertrap. 'S ochtends voor hij gaat douchen loopt hij naar de zoldertrap, stapt over z'n vuile was heen de trap op om op zolder z'n ondergoed en sokken te pakken. Loopt vervolgens de trap af, over z'n vuile was heen en gaat naar de badkamer. Na het douchen mikt ie z'n handdoek ook nog op de trap. Om vervolgens beneden te gaan ontbijten. Dan wil ik gaan douchen, breek m'n nek over alle was die op de zoldtrap ligt als ik op zolder mijn ondergoed wil gaan halen. Zuchtend neem ik de was mee, maar verlies een sok of zo iets. Even later gaat hij boven z'n tanden poetsen, kijkt naar de zoldertrap en zegt, met z'n mond vol tandpasta en tandenborstel: "hee schat, je bent een sok verloren" Door het praten verliest ie tandpasta, wat uiterraard op z'n schone t shirt komt. Trekt t shirt uit, trekt een schone aan. Gooit 'vuile' t shirt (waar anders!) op de zoldertrap. Zucht..... Tis net een klein kind.
theeleutje: moet stiekem wel een beetje lachen om je verhaaltje...haha zoooo typisch man hoe je het beschrijft
ehem... ik vis net een mini-sd kaartje uit de wasmachine kraag oeps... en ik vind hier geregeld papier in de wasmachien. Af en toe lijkt het wel een witwaspraktijk hier hahaha
Haha, herkenbaar. En hij zegt ook nog dat hij wel zélf controleert. Als dat zo is, gebeurt het niet goed. 9 v/d 10 keer zit er nog een aansteker in z'n broekzak, maar ook regelmatig een pinpas, telefoon of een papiertje.
nee hoor, geen ervaring mee, ik heb een voorbeeeeeeeeeeeeeeldige man, een echte volwassene! eh ja, als ik droom. ik heb gewoon 4 kinderen een een daarvan is al heel groot en scheert zich al
Mijn man haalt uit gewoonte alles uit zijn zakken als hij thuiskomt en legt het op tafel. Ik stop zelf nooit wat in mijn broekzakken dus we hebben er echt nog nooit last van gehad.
Ja hier wordt ook weleens iets meegewassen... Papiertjes, of aanstekers. Maar die doen het altijd nog steeds als ik ze laat drogen. @Theeleutje; Héél herkenbaar haha.