controleren jullie dit?

Discussion in 'De lounge' started by DarkAngel25, Oct 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ik controleer geen zakken. Is nu 1 keer gebeurd dat er een papiertje in zijn zakken is blijven zitten. Bah die troep krijg je er bijna niet meer af. Maar vraag nu wel altijd even of hij zijn zakken leeg gehaald heeft voordat ik het in de machine gooi.

2. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik MOET het controleren want mijn man heeft wel eens van die gele "krijten" in zijn zak en die hebben al eens een wasmachine verpest (moet ik eerst 25 keer op 90 graden wassen en dan nog had ik gele vlekken op kleding die ik er niet meer uit kreeg) dus ik check het nu echt ALTIJD, echter van mezelf vergeet ik het wel eens, maar dat gaat dan vaak maar op een papiertje en is niet zo erg...

3. Josephine76

Josephine76 Actief lid

Aug 31, 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Oooh jij ook :D nou echt, ik kan zo'n rommelkont zijn. :) Ik erger mezelf eraan, dus nu ben ik een stuk opruimeriger geworden. Mijn vriend kan ook goed rommelen, maar blijkbaar geldt ook hier, min en min is plus, want het opruimen gaat samen veel beter. Bij mij slingerden m'n schoenen altijd rond, daar let ik nu ook beter op.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    er liggen hier toevallig een paar schoenen onder de tafel van mezelf haha.. dat vind ik dan nog niet zo erg.. als t maar gewoon opgeruimt is over t algemeen..

5. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Het is hier al een aantal keer gebeurd dat zoonlief (14 jaar) zijn broekzakken niet leeg had gehaald, daarom controleer ik ze nu wel elke keer. Het is een ergernis als je alles na de tijd moet schoonmaken.

6. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ik moet de broeken van vriendlief ook altijd controleren.
    Doe ik dat niet, dan liggen er schroeven, aanstekers, pennen, winkelkar muntjes, papier, plastic staafjes, etc. in de wasmachine ;)
    (Wat dus ook regelmatig gebeurd, als ik 1 van de vele zakken even vergeet.. of dat ik denk dat ik alles gehad heb, maar er toch ergens een verdwaalde aansteker/pen/schroefje oid zit)

Share This Page