Hoi dames ff een vraagje.. zoals jullie zien ben ik over 2 dagen uitgerekend,maar voel nog niks hoor..soms wat harde buiken maar thats it.. Geen slijmprop verloren tenminste zover ik weet. Moet het nou perse gaan rommelen enz?? kan het ook spontaan gebeuren?? zoo gehad ermee geen zin meer om langer door te blijven lopen
De dag voor ik uitgerekend was nog lopen shoppen al ging dat niet van harte omdat ik bekken/rugklachten gehad. Het kan zo beginnen hoor! Kan ook zijn dat je het gerommel niet herkent
Bij mij braken beide keren op 37+4 de vliezen. Van tevoren niks gevoeld en geen slijmprop gezien! Succes met de laatste loodjes!
Bij mij braken de vliezen, ookal heeft het hier 5 weken lang gerommeld hoop dat je niet te ver over tijd loopt meid, succes!
Hier ook tot de dag van de bevalling geen gerommel. Ook alleen een paar verdwaalde harde buiken.. Alleen ik wel pas met 41 weken bevallen maar goed dat was dus ook prima te doen op mijn nieuwsgierigheid na dan..
1e eerst slijmprop verloren daarna kwamen weeën rustig op gang 2e hele dag lopen rommelen. Na strippen zette t meteen door 3e gebroken vliezen. Meteen weeën. Van alle 3 niet aan zien komen/verwacht.
Bij mijn eerste ging het rommelen op dag 40+5. Dat is nooit gestopt, zette door in slijmpropverlies en steeds steviger weeën. Op 40+6 (in de nacht, 20 uur na het eerste gerommel) is onze oudste geboren. Dat gerommel hoeft geen dágen te duren, als het eenmaal begint kan het ook meteen doorzetten. Bij een eerste is dat vaker het geval dan een tweede, vaak loop je dan wat langer met voorweeën en ander vaag gerommel.
Hier rommelde het al heel erg vanaf 36 weken vermoed in week 38 slijmprop verloren of het echt een slijm prop was ik heb geen idee had dat nog nooit gezien maar was erg taai dus denk dat het was met 39,4 weken heledag nergens last van gehad hele dag verjaardag van me oma waar we een zaaltje voor hadden gehuurd veel gedaan die dag geholpen met de voorbereiding en was een drukke dag geweest maar niks aan de hand voelde me prima snachts half 4 wakker moest plassen daarna terug in bed lag net en voelde een klein steekje en voelde wat lopen hoppte gelijk het bed weer uit en trok snel me broek uit omdat ik al wat vermoede toen kwam de plons vliezen gebroken waar van ik dacht dat het mij nooit ging gebeuren maar 10% begint namelijk met het breken van de vliezen precies uur later volop weeen zelfde ochtend is onze zoon gezond en thuis geboren
Bij de eerste had ik helemaal geen voorwerk (zelfs geen enkele harde buik). Het begon gewoon ineens uit het niets, met weeën gelijk heel regelmatig, om de tien minuten. Bij de tweede wel veel harde buiken en voorweeën. Nu deze zwangerschap ook geen voorwerk. Af en toe een harde buik, maar daar blijft het tot nu toe bij.
Ik had twee weken ervoor al voorweeën. Ben voor zover ik weet ook niet mijn slijmprop verloren. Eerst braken mijn vliezen.
Ik voelde niets..... Met 40.6 gestript om 16.30, " nou het zit nog potdicht hoor soepstengel, het komt voorlopig nog niet..." Euh ok..... ( was erg teleurgesteld, want wilde heeeeel graag thuis bevallen, dus niet ingeleid worden ofzo....) De volgende ochtend om 7.00 voelde ik iets in m'n buik. 20 minuten later weer, en 20 minuten later weer. Toen wist ik dit zijn weeën!! 's avonds om 23.00 is zoonlief geboren
Bij de eerste van a tot z ingeleid. Nu voelde ik mij gistervond bij 39+6 echt raar. Grieperig, maagzuur, misselijk en heel veel harde buiken. We hadden dochterlief al bijna uit logeren gestuurd. Maar verder nix nada. Vandaag nog steeds wel een raar gevoel maar nog steeds geen wee. Ik ga dus maar weer eens naar bed toe, dan zien we morgen wel weer verder.
Heb al weken voorweeen. Met pasen zo erg pijnlijk snachts dat ik zeker wist dat het zou komen.... Morgen precies 40 weken. Het is nog nooit zo rustig geweest... Misschien twee keer per uur een harde buik, maar ik voel het amper. Frustrerend vind ik het... Zou dat echt in 1 keer om kunnen slaan naar het echte werk?