Hallo Hier een vraagje aan een verloskundige. Ik ben 1 mei gestopt met de pil. nu ben ik precies volgens mij cyclus ongesteld geworden de eerste maand zonder pil zeg maar. Daarna ben ik nog een keer ongesteld geworden op een eerder tijdstip. ongeveer 3 weken erna en toen binnen 10 dagen nog een keer. Vanaf die datum bereken ik dus maar mijn zwangerschap en die zou nu dus 5 weken en een dag zijn , maar zou dat dan toch ook eerder kunnen zijn? Want ,mijn laatste mensturatie was dus maar 3 daagjes en niet echt hee erg. Vind het ingewikkeld. Verder heb ik dus gelezen dat de kans op een tweeling 50 procent groter is kort na het stoppen met de pil. Is dit waar? Alvast vriendelijk bedankt Helma Serdar
Hoi Helma, Je hebt dus een positieve test gehad he. Ik denk dat je toch uit moet gaan van die 3 weken cyclus en dat je 3-daagse bloeding erna een innestelingsbloeding was. Dus wellicht ben je 10 daagjes verder. Een echo zal je zekerheid moeten geven. Maak maar een afspraak bij de vk. Greotjes Brigitte