ovu testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door daisy500, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Hoi meiden

ik zat hier even met een vraag,
    ik heb sinds 6 juli mijn implanon staafje laten verwijderen,
    nu had ik nog een paar ovulatie testen liggen,
    en heb ik deze sindsdien ook gebruikt,
    alleen ben ik heel erg onbekend met ovu testen en vraag ik me af waneer ik deze het beste kan uitvoeren?

ik heb al een aantal keer een ovu test gedaan en bijde keren waren deze negatief??

Mijn vriend en ik zijn bezig om een kindje te krijgen
    en ben na verwijdering van de implanon ongi geworden op 25juli
    sinds gisteren krampjes gehad (alsof ik weer ongi moet worden)
    en ook een druppeltje bloed bij afvegen en lage rugpijn, dus wel wat kwaaltjes al...

hoop wat info van jullie te kunnen krijgen :)

Liefs

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.017
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Als jij op 25 juli ongesteld bent geworden, kan je nu dus nog niet zwanger zijn.

Wanneer heb je de laatste ovu test gedaan?

Het zou heel goed kunnen zijn dat je nu/gisteren je eisprong hebt (licht bloed, krampjes) en je zit nu op cyclusdag 18, dus dat is netjes hoor zo gelijk na het verwijderen van je staafje.

Ik zou er vanuit gaan dat je NOD op 24-25 augustus is en je kan dus vanaf 24 aug een zwangerschapstestje wagen.

3. daisy500

he meis,

dankje voor de info!
    dus ik zou nu een eisprong hebben moeten gehad?

(hoe kom ik dan bij innesteling?) hihi..
    ik heb namelijk niet als ik me eisprong heb dat ik dan wat bloed verlies...

ik zal er over 2 weken een testje tegen aan gooien, mogt het dan nodig zijn wat ik heel graag hoop.

Liefs

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.017
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Succes!

5. daisy500

Maar ook als ik het goed begrijp had ik eergisteren dus mijn eisprong, waneer ben je dan nog het meest vruchtbaar..
    ook nog 1 dag na je eisprong...ja sorry hoor! ben er niet zo heel wijs in namelijk...

6. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Je eitje leeft maximaal 24 uur. Sperma leeft langer 2 a 3 dagen, soms langer. Ik zou gewoon voor de zekerheid klussen.

Als je echt met ovu testjes aan de gang wil, zou ik er wat meer kopen en elke dag rond dezelfde tijd testen. 2 uur van tevoren niet meer drinken. En dan door testen tot je echt positief test.

Succes hoor.

7. daisy500

Oke dankjewel voor de tip!

Ik hoop maar dat het niet te laat is, aangezien me eisprong eergisteren was...

Deel Deze Pagina