lijntje blijft vaag

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Donja62, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

Jul 25, 2010
    303
    19
    18
    Hi

Ik gebruik de ovulatietest van Sensitest (dipstick). Ik ben redelijk regelmatig ongesteld en zou rond as donderdag een eisprong moeten hebben. Had afgelopen zondag vor het eerst een vaag lijntje en deze is wel iets duidelijker gewrden de afgelopen 2 dagen maar nog niet zo dnker al de controlestreep....Ik heb wel duidelijk steken in mijn lies aan 1 kant en veel afscheiding (dun, je kunt draden trekken).
    Toch twijfel ik door de testen of mijn eisprong er wel aan komt? Maakt me wat onzeker...Zeker omdat ik ruim 2 maanden geleden een vmk heb gehad en we z graag zwanger willen worden.

Wie heeft raad? Ervaringen met deze tests en zwanger worden?~

2. C78

C78 Niet meer actief

Het kan zijn dat je piek toch net tussen 2 test momenten in heeft gelegen... Of dat je piek nog moet komen.
    De steken die je voelt kan de druk zijn van je groeiende eitje vordat hij springt. Vaak heb ik ook steekjes van te voren en een wat heftigere tijdens mij eisprong. Daarna nemen de steekjes snel af en wordt het minder.
    Als ik jou was zou ik voor de zekerheid nog even een paar dagen doortesten. Dan weet je of je piek toch al is geweest of niet.

Succes!

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Mijn ei bleek 4 dagen later te komen dan de berekeningen, dus ik zou je adviseren door te testen! Let maar op, hij wordt ineens knallend! Mijn testen werden 2 dagen van te voren pas verder donker en ineens knalpaars :)

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik ben het helemaal eens met MamavanDewi :D

Mijn gyn zei ook dat die steken niet persé de eisprong hoeven te zijn... kan ook het groeien van het eiblaasje zijn.

Dus... gewoon nog even door testen (eventueel morgen/donderdag 2 x daags) En niet het minst belangrijke.... nog lekker door klussen!

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ben het met mijn voorgangsters eens. Het kan zomaar zijn dat ie morgen ineens knalt! Nog even doortesten en ja, doorklussen ;)

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ben het ook eens met mijn voorgangers...
    Ik heb ook altijd steekjes en dat komt door het "groeien" van mijn eitje.
    In die dagen zijn mijn testen ook donkerder geworden en de dag daarop ineens een knaltest.
    De dagen dat ik die steken kreeg had ik ook al cervixslijm.
    Door blijven gaan met testen...dan komt er vanzelf een knaltest.
    Succes

7. Donja62

Donja62 Actief lid

Jul 25, 2010
    303
    19
    18
    Heel apart nu heb ik vandaag weer een vager lijntje... volgens mij zijn die testen niet echt wat voor mij, wordt er aleen maar onzeker van....

Heeft het nut om de komende dagen nog te testen? Steekjes nemen ook af.

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    Hai Donja, nou ik heb toevallig gister mijn testen weer bekeken. Ik had een dag voordat mijn test knalde een heel vaag lijntje. De dag erop knalde hij. ik zou nog even doortesten, heb er zelf goede ervaringen mee.

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik had ook de dag voor mijn knaltest een vaag lijntje en de dag daarna een hele duidelijke positieve test dus ik zou wel blijven doortesten hoor..

10. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ook ik had steeds vage en ineens knalpaars. dus het kan echt wel

11. ma1

ma1 Fanatiek lid

Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    blijven testen, als je twijfelt doe dan een digitale ovutest van cb heb je meteen duidelijkheid hoef je niet te turen is ie nou negatief of positief
    succes

12. sterre81

sterre81 Actief lid

Aug 24, 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Hoi hoi..
    Doe je de testen elke keer op ongeveer het zelfde tijdstip?
    en heb je niet de ene keer wat meer te drinken gehad dan de andere keer?
    Dat heeft natuurlijk invloed op de test!
    Mijn streepje bij de ovu test van sensi test wordt nooit duidelijker dan de controle streep.. Maar heb dan zeker wel mijn ei!

Share This Page