CB gaf donderdag 2-3 aan en nu 1-2

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pinkiepink, Dec 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

Jun 13, 2011
    318
    0
    0
    -
    Zoals de titel al aangeeft, begrijpen jullie wel dat de schrik er hier goed in zit.
    Op 1e kerstdag positief getest.
    Afgelopen donderdag heb ik een CB digi gedaan en die gaf 2-3 aan. Net weer 1 gedaan en die gaf 1-2 aan.

Iemand tips of ervaring mee?

2. langpootje

langpootje Actief lid

Oct 31, 2012
    164
    0
    0
    heb je ze beide met ochtend urine gedaan?
    omdat je zegt de 2e net gedaan te hebben.

3. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Veel gedronken mss?
    Hcg schommelt wel heel erg in het begin, en het is en blijft een indicatie. Zolang je geen krampen en bloedverlies hebt proberen niet teveel zorgen te maken...
    Gefeliciteerd!

4. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

Jun 13, 2011
    318
    0
    0
    -
    Dank jullie wel voor de snelle reacties!

Ik heb die van donderdag 's middags gedaan en deze zojuist.

En ik heb sinds gisteren wat bruinig rommel/slijm verlies.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn klinkt dit niet positief, ook ik heb dit gehad en bij mij was het een mk. Er zit weinig anders op dan een paar dagen te wachten en dan opnieuw te testen, aangezien je denk ik nog niet ver genoeg bent voor een echo, vanaf 6 weken kun je vaak (maar ook niet altijd) een kloppend hartje zien. Veel sterkte

6. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Idd eerlijk gezegd klinkt het niet echt positief:(

7. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

bruinvrlies wil nog niks zeggen hoor.
    Ik ben bij mijn 2e dochter zelfs flink ongesteld geweest en was zwanger.
    Dacht een miskraam maar ze loopt hier met haar leeftijd van 2,5 jaar vrolijk rond.
    Wil dus niks zeggen.
    Bruinverlies is oud bloed.
    Kan komen van innesteling,als je sex gehad hebt dat een bloedvaatje kapot gegaan is enz...
    Het is wel gek indd dat de test 2-3 weken aangaf en nu 1-2 weken.
    Misschien was je urine minder geconcentreerd dan bij de eerste test?
    Bij de digitale test kun je beter met het eerste urine van die dag testen.
    Mijn ervaring is dat die digitale toch best wel veel hcg moet opsporen voor een betrouwbaar resultaat.
    Bij mijn oudste (nu 6 jaar) was de gewone test positief en de digitale steeds negatief.
    Ik ben zelf gewoon geen fan van vroeg testen met de digitale test.
    Pas als je een knaller van een gewone test hebt en je echt een weekje of 5 a 6 zwanger bent vind ik de digitale betrouwbaar.

Succes meis en hopelijk heb je over 8 maanden een wolk van een baby in je armen!!!
    Niet meteen te negatief denken hoor!

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Jammer.. Volgens mij is dit geen goeie teken..
    Sterkte!!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bruinverlies is ook niet direct een teken van mk, heb zelf een dochter van bijna 3 en heb de hele zwangerschap met tussen pozen rood bloed gehad, MAAR in combinatie met een teruglopende test is het wel een duidelijke aanwijzing dat de kans op een mk groot is.

Ook ik hoop voor je dat je over 8 mnd een gezond kindje op de wereld zet, maar zou dus wel degelijk rekening houden met een mk

10. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    Belgiƫ
    Ik zou toch contact opnemen met je gyn,... Op6 weken deed ik ook een digitale en die gaf 2-3 terwijl ik 2 weken ervoor een 3+ had.
    Ik heb dan een miskraam gehad.

11. Spitsmuis

Misschien had ze voor die test te veel gedronken?
    Of waar haar urine niet geconcentreerd genoeg?
    Kan zoveel redenen zijn.
    Vind het zo sneu dat de meeste meteen over een mogelijke miskraam beginnen.
    Als zze geen krampen heeft en geen helderrood bloed kan het zoveel oorzaken zijn.
    En die test...Tja ik ben geen grote fan van de digitale testen.
    Mij hebben ze ook vaak super onzeker gemaakt maar heb wel 2 gezonde kindjes rondlopen.
    Bij de oudste gaf de gewone test duidelijk positief aan en de digitale steeds negatief.
    Ik vind een mogelijke miskraam nu nog te ver gezocht aangezien ze volgens mij geen krampen heeft en geen helderrood bloed verliest?

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik snap jou wel maar ik neem aan dat ze een eerlijk antwoord wil. Ik heb zelf 6 zwangerschappen gehad, 2x zeker een mk, een keer was ook voor de gyn onduidelijk maar wordt wel meegerekend als mk en 3 goede zwangerschappen, ga er maar van uit dat ik wel een beetje weet waar ik het over heb. Bij mijn mk heb ik nooit krampen gehad en begonnen met bruinverlies, ook gingen dan bij mij de testen terug van kleur en terug digitaal.

Natuurlijk kan haar urine minder geconcentreerd zijn, maar ze zit alweer wat dagen verder en HCG vermeerderd vooral in het begin heel snel, dus had de digitale alsnog 2-3 moeten aangeven in dit geval OF 3+.

Dus er kan een wondertje gebeurd zijn en dat het alsnog goed afloopt, dat hoop ik oprecht voor ts, maar om heel eerlijk te zijn verwacht ik dit niet.

13. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

Jun 13, 2011
    318
    0
    0
    -
    Dank jullie wel voor jullie eerlijke reacties. En inderdaad, we wachten het gewoon af. Maar veel hoop heb ik niet nee. Bruinverlies is nu ook deels rood.

14. Spitsmuis

Ik snap dat ts een eerlijk antwoord wil maar een vermoeden op een miskraam hoeft ook niet direct een eerlijk antwoord te zijn (niet aanvallend bedoeld hoor;))
    Ik snap de andere meningen wel,maar een miskraam is niet niks en om daar meteen aan te denken is wel meteen aan het ergste denken terwijl er vaak ook niks aan de hand hoeft te zijn.

@Pinkiepink: :( Meen je niet!
    Heb je ook krampen?
    Ik hoop dat het goed blijft gaan.
    Als je twijfelt of iets zou ik gewoon contact opnemen met de huisartsenpost of iets.
    Mijn duimen draaien dat het goed mag gaan.
    Heel veel sterkte!

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik hoop voor je dat het alsnog goed gaat, maar ben er ook bang voor meid!

Sterkte in ieder geval!

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

pinkiepink, hoe gaat het nu met bloeden?

17. Spitsmuis

Ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat.

18. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

Jun 13, 2011
    318
    0
    0
    -
    Hoi meiden,
    Ipv echt ongesteldheidsbloed is het meer bruine rommel en af en toe wat bruine en rode vegen.
    Voel me nog steeds onzeker en hou me echt vast aan dat het gewoon mis is. Volgende week moet ik langs de Vk ter controle.

19. susan84

susan84 Niet meer actief

Pff, slopend dat wachten voor je in onzekerheid... Hopelijk valt het mee. Succes!

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

wat een onzekerheid, vervelend, veel sterkte ermee.

Share This Page