7 maand, verveelt zich?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MissyC, May 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissyC

MissyC Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    1,098
    8
    38
    Hoi dames,

Het lijkt wel alsof onze kleine zich verveelt. Dus ik vraag me af waar jullie kleine van dezelfde leeftijd zich mee vermaakt?

Ze kan nog niet zelfstandig zitten. We hebben een schommelstoel, maar die is eigenlijk te klein voor haar nu.

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Ons meisje kan zich vrij goed vermaken!
    De box met verschillende, simpele speeltjes....
    De wipper, waarin ze echt keihard kan wippen, haha!
    Op een speelkleed, met speelboog.
    Op een groot kleed, met speeltjes

Ons meisje kan ook nog niet zitten. Nog niet eens rollen ;)
    (bijna....)

3. Cammy

Cammy Fanatiek lid

Feb 24, 2014
    1,905
    2
    38
    Die van ons kan ook nog niet zelfstandig zitten, maar kan zich (gelukkig) wel goed zelf vermaken:

- Box met aan één kant een knuffel-ding-sliert eraan gehangen. Verder allemaal verschillende speeltjes met geluid, zonder geluid, rammelaars, knuffels etc etc.
    - Groot speelkleed voor op de grond met bogen die je op allerlei manieren vast kunt maken om het interessant te houden. Aan de bogen kunnen ook allemaal verschillende knuffeltjes gehangen worden dus wisselen we af.
    - Onze man was nooit een lieverhebber van zijn wippertje, maar de afgelopen dagen merk ik dat hij het liggen vaker zat is en vaker rechtop wil zitten. Nu vindt hij het dus wel lekker om er af en toe in te zitten. Met een speeltje erbij.

En soms wil hij gewoon samen spelen dus liggen we of samen op het speelkleed of 'stoeien' we wat op de bank haha:D

4. Cally

Cally Fanatiek lid

Oct 13, 2009
    1,115
    0
    36
    Mijn dochter vermaakt zich in de box met een boxspiraal, knisperboekje, Sophie de giraf en een ring met allerlei figuurtjes eraan.
    Ze heeft twee broers van 3 en 2 jaar en die zorgen ook voor flink wat afleiding en vertier. Best handig, de oudste 'leest' haar wel eens een boekje voor. Heel schattig :)

Maar sinds twee weken kan ze zitten en dat heeft de speelmogelijkheden flink vergroot. Ze kan zich nu heel lang vermaken met een plastic bakje met blokjes: blokjes erin, blokjes eruit...

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Alle speeltjes is ze na een paar minuten al beu. Ik lees dus even mee.

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Die van mij is verslaafd aan knisperboekjes, knisperbeertjes, knisper-alles ;) Ze kan zich vermaken in de box, onder de gym, op het kleed op de vloer. ik ga er soms wel bij zitten dan als ze op de vloer ligt en dan gaan we liedjes zingen of kietelspelletjes doen of gekke geluiden maken.

7. MissyC

MissyC Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    1,098
    8
    38
    Hier dus net zo.

8. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,036
    303
    83
    boxspiraal was hier een groot succes, knisperboekje, rammelaar.
    Je kan ook sokjes kopen bij de hema met een klein speeltje eraan dat rammelt als ze haar voeten beweegt.
    Oja en een platic spiegel vond ze erg interessant (had er één bij kv gekocht, stond op 'handig voor in de auto' oid maar hier gewoon aan de box bevestigd en ze vond zichzelf erg interessant

9. Lootje

Lootje Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,498
    598
    113
    Hier is grote broer het meest favouriete speelgoed. Maar ook zijn speelgoed is erg interessant en momenteel ligt ze op een boxkleed op de grond met de toet toet autogarage te spelen.
    In de box spelen vindt ze meestal niet zo lang leuk, maar op de grond vermaakt ze zich prima!
    Dus misschien wat uitdagender speelgoed kopen?

10. littlemissme

littlemissme Bekend lid

Sep 1, 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje was op een gegeven moment de box echt zat. Daar ligt ie nu nog maar soms in (als ik echt even mijn handen vrij wil hebben).
    Op de grond op een kleed is veeeeeel leuker :) en in no time (6m 3 w) tijgerde hij al!
    Ik probeer het speelgoed te variëren zodat het interessant blijft. Favorieten zijn toch wel de bekers van de stapeltoren, zachte bal en de vtech boogieball (die rolt uit zichzelf en met geluidjes en lichtjes, echt geweldig)
    Ook de kat is erg interessant.
    En momenteel is de spiegel een hit. Gewoon om op te liggen of in te kijken als de spiegel tegen de muur staat. Helemaal leuk met dat leuke kindje in zijn spiegelbeeld. Hij kletst er tegen en geeft het kusjes hihi :)

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Babygym was hier met 4 maanden al een succes. Voor paar weken terug dacht ik dat ik 'm op kon ruimen(dame is nu bijna 9 maand), maar nu vind ze het weer leuk. Ook speelt ze veel in de box. Ze kan zitten, wat het een stuk fijner maakt om te spelen.
    Hier zijn speeltjes die herrie maken leuk; knisperdingen, rammelaar, stapelbekers tegen elkaar aan slaan.
    Wij hebben een heel actieve baby, soms word je er helemaal dol van. Ze kan wel goed zitten dus, maar nog niet kruipen...dat maakt het allemaal net wat saaier voor haar en intensiever voor mij, soms moet ik haar echt bezig houden. Zal er nog wel van terug komen, maar ben blij als mevrouw haar energie straks kwijt kan door te lopen, hihi. Lekker naar de speeltuin enzo! Weer eens wat anders dan de hele middag met speelgoed op het speelkleed of wéér datzelfde rondje in buggy met de hond ;)

Share This Page