Hallo meiden, Telkens als ik mn menstruatie heb, heb ik zo'n erge pijn rond mijn schaambeen dat ik niet langer dan een half uur achter elkaar kan staan. Winkelen is al helemaal geen optie, want dan zak ik bijna in elkaar. Dat duurt zeg maar de eerste en tweede dag (als de menstruatie het ergst is dus) en daarna wordt het minder. Die klachten had ik niet voor mijn eerste zwangerschap. (Ik heb een zoontje van twee jaar.) Datzelfde pijnlijke gevoel heb ik ook nadat we seks hebben gehad. Als we het een keer overdag doen, moet ik daarna echt geen rondje gaan lopen, want dat trek ik gewoon niet. Dan heb ik het gevoel of ik een keiharde dreun van onderen heb gekregen. Een heel beurs gevoel zeg maar. Zijn er meiden die hetzelfde hebben? En misschien tips hebben? Of weten waar dat vandaan komt? Sallie
Hallo Sallie, Ik reageer toch maar even, want ik zie dat je nog geen enkele reactie gekregen hebt. Eigenlijk komt het mij niet bekend voor en heb ik hier ook nooit last van gehad. Ik denk dat er weinig meiden zijn die dit hebben, als ik je reacties zo bekijk haha. Kun je ook niet iets anders op google vinden er over? Ik zou niet weten wat het is of waardoor het komt eigenlijk.
Misschien even langs je huisarts? Klinkt bij alsof er misschien wat beschadigd is tijdens je bevalling...
Zie je topic nu pas Ik herken het wel, alleen heb ik het 'altijd' al gehad, dus ik weet niet beter. Heb eigenlijk altijd gedacht dat alle vrouwen dat wel eens hadden, maar blijkt nu van niet, dus, hahahaha! Geen idee wat er aan te doen is (óf er uberhaupt iets aan te doen is), maar vervelend is het wel, ja... Als je het nooit gehad hebt zou ik er idd toch even voor naar de HA gaan, hoor. Misschien is er wel een simpele verklaring voor en is het zelfs makkelijk te verhelpen! (als dat zo is: let me know! )
Bedankt voor jullie reacties! Ik had gehoopt dat er meer meiden waren die hetzelfde hebben, zodat ik een beetje gerustgesteld zou zijn. Maar nu ga ik me toch wel een beetje zorgen maken. Wij willen heel graag een tweede kindje maar zijn nu ruim een jaar bezig zonder resultaat.. Dus nu ga ik me afvragen of dat misschien met elkaar te maken heeft..