ik heb een vraagje, Ik heb nu al 3 dagen lang last van constante harde pijnlijke buiken, om de 10 minuten en houden ongeveer een 1 minuut aan. Gisteren heb ik ook een beetje bloed verloren, niet heel veel.. het is een uur later ook gestopt. Ik heb contact opgenomen met mijn verloskunidge, zij gaf aan dat ik in bed moet gaan liggen en een paracentamol moet innemen. Inmiddels lig ik 2 dagen plat in bed, de trekkende pijn blijft aanhouden. . mijn verloskundige geeft aan dat ik geduld moet hebben, ze doet er heel makkelijk over etc.. en dat de pijn vanzelf overgaat als ik mijn rust neem ( ps ik heb geen blaasonsteking) mijn urine is okay. Echter maak ik mij wel zorgen. Wat adviseren jullie mij? kan ik niet beter c ontact opnemen met mijn huisarts? ik heb het gevoel dat mijn verloskundige mijn klachten niet al te serieus neemt? ps ben 33 weken zwanger.
Hoi sara2005, Omdat de contracties die je hebt met een regelmaat terugkomen en je een beetje bloedverlies hebt (een drupje bruin is bv niet erg, maar wat helderrood is wel iets om even te bekijken) lijkt het me wel wijs om even te laten checken. Dit moet inderdaad de vk doen. Wordt de pijn erger? Want dan moet ze je zeker zien. Ik zou gewoon weer bellen als het nog steeds hetzelfde is en zeggen dat je je echt zorgen maakt en graag hebt dat er even naar je wordt gekeken en evt een inwendig onderzoekje wordt gedaan zodat je echt weet of er iets gaande is of niet. De kans is wel groot dat het niets is hoor, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Groetjes Brigitte