Als je ze wast komen ze er als nieuw uit! Sta er altijd weer van te kijken. Ik was ze altijd op 60 graden.
ik vind het alleen geschikt voor erbij...ze zijn erg plat en naar mijn idee te soepen, geven weingi steun, zeker als je kindje nog maar kort loopt... zelf krijg ik ook last van het Te platte als ik er te lang op loop... maar voor erbij waarom niet..
Ik liep vroeger bij de voetendokter (weet even niet meer wat de echte naam is) in het ziekenhuis dat was dokter visser (van scapino) hij vertelde dat allstars de echte gympen juist goed waren om op te lopen omdat het een dunne soepele zool is dus veel contact met de grond en ze zijn hoog en stevig vast te maken...
ik heb zojuist van mn schoonouders zo'n paar gympen gehad. maar meer voor erbij. Hij draagt goede stevige kinderschoenen als we weggaan en loopt op zn blote voeten als we thuis zijn. Alhoewel als we ergens op visite gaan, doet Tycho ook zn schoenen en sokken uit... vindt hij vast lekkerder hahaha. Maar de gympen dus voor erbij en die zal hij niet elke dag dragen xx
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn dochter beter en soepeler loopt op de all stars dan op haar 2x zo dure gattino's van afgelopen winter.... Heel soepel en het hogere model kan je best stevig strikken. De soepele zool heeft ons overgehaald ze te kopen en als ik mijn dochter ermee zie lopen heb ik geen spijt. OOhh sorry mijn dochter word 3 in juli.
Omoda en amazingkids.nl Ze zijn op veel plekken te koop. Heb wel op veel sites moeten zoeken om degenen te vinden die ik graag wilde (qua kleur en maat).. Via google kom je op heel veel sites! En dus altijd een maat kleiner kopen als je wil dat je kindje ze meteen aan kan!