hierbij bied ik opnieuw mijn bruine uggs aan ze zijn nog nieuw nooit gedragen en nooit aan geweest wil er graag 20 euro voor hebben... verzend kosten zijn 2,30 Bekijk bijlage 188594 Bekijk bijlage 188595 heb je nog vragen hoor ik het graag
Daar kwam ik ook achter toen ik er interesse in had en ik hem opzocht via google. Ts, Ze zijn nieuw nog niet eens die prijs, vond het lullig om te zeggen omdat ik niet wist wat jij daadwerkelijk ervoor betaald hebt.
eh sorry hoor maar dit vind ik niet echt leuk ik heb deze gekocht ook via hier en ze vertelde mij dat ze via australie gekocht zijn heb er dikke mik voor moeten betalen maar dit krijg ik steeds weer te horen
dat is erg spijtig mamamanuela... maar een echte uggs kenner zie toch gauw dat dit neppe zijn. Ik heb zelf ook uggs voor me kleine meid.. originele weliswaar en die zijn echt anders.
Wow, dan ben je wel dik opgelicht via diegene. Vet lullig. Wel goed om te weten dat ze nep zijn voor een volgende koper, zodat die er de juiste prijs voor kan betalen.
tja is ook echt lullig vooral omdat ze stug blijft vol houden ze echt zijn en ze uit Australie komen haar moeder heeft ze vanuit daar mee genomen nu heb ik dit zo vaak gehoord en word er al met voorbaat niet goed van en koop nooit weer zo liever in winkel als het zo moet en dat is echt via hier gegaan zo durf ik niet eens meer zp te vertrouwen plaats ik daar al vaak bij iemand heb gekocht