TNS Nipo

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb begrepen dat je bij TNS nipo alleen mee kunt doen met enquêtes. Je moet alleen aangemeld worden door iemand die al lid is. Wie o wie kan me helpen? PB me maar.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Volgens mij hebben ze een aanmeldingsstop voor de enquêtes.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh dat zou jammer zijn:(

4. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Er kan inderdaad niemand aangemeld worden op het moment. Ik wil je wel even een pb sturen met andere betrouwbare enquete sites.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    rook je? zo ja,

dan kan ik je voor deze aanmelden, misschien dat je dan in hun systeem blijft staan en ook andere onderzoeken kan ontvangen

Kent u personen die roken? Of personen die met anderen een huishouden vormen waarin iemand in dat huishouden rookt? Indien deze personen aan onze online onderzoeken zouden willen meewerken dan kunt u hier het betreffende emailadres noteren! Wij sturen deze personen dan binnenkort een uitnodiging met verzoek tot deelname aan TNS NIPObase.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Helaas ik rook niet. Of eigenlijk gelukkig, maar helaas voor de aanmelding op tns nipo.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh ''jammer'' heb even gezocht op mijn home pagina enzo, maar zie nergens waar ik je eventueel aan zou kunnen melden.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt in ieder geval voor het kijken.

9. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ze hebben inderdaad alleen maar rokers nodig, niet rokers hebben ze blijkbaar al genoeg.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Grapt *ik zou bijna gaan roken* ;)

11. Lentes

Lentes Niet meer actief

Al jaren een inschrijfstop...
    Zelf doe ik wel mee maar ik heb nog nooit de vraag gekregen om mensen lid te maken.

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik doe ook al jaren mee, ooit heb ik mijn moeder eens aangemeld toen er nog geen stop was, maar toch heeft ze nooit iets van een enquête ontvangen. Nu inderdaad alleen nog voor rokers.

13. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    en wat is dat dan voor rokers, zelf enquetes invullen, of andere dat laten doen..
    Ik ben wel roker namelijk..
    PB me anders even:)

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb gevraagd aan beheer of ze het topic willen sluiten. Bedankt voor jullie reacties.

Deel Deze Pagina