converse kinderschoenen

Discussie in 'Verzorging' gestart door Arti13, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Evy heeft maat 23 van shoesme. Hier heeft ze voorlopig voldoende ruimte in. Van andere merken is 23 nog te groot.
    Als ik converse schoenen wil bestellen is 22 dan een goede maat? Ik lees namelijk dat ze vrij groot vallen.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mijn kinderen hebben ook alle 3 een paar en bij hun allemaal heb ik een maat kleiner moeten kopen.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Shoesme valt toch een maat kleiner, dan heeft ze eigenlijk maat 22.
    Als converse groot vallen zou ze die nu in maat 21 moeten hebben.
    Kun je ze niet ergens passen?

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier vallen ze idd een maat groter, maar shoesme vallen klein. Ik zou ze dus alleen bestellen als je ze nog terug kan sturen als ze niet goed zijn.

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb even gemeten wat de binnenmaat is van haat maat 23 shoesme schoenen en dat is 14,5. Bij maat 22 van converse staat ook 14,5 cm, dus volgens mij komt dat dan toch wel redelijk overeen. Tis wel zoeken, maar dan heb je ook wat

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja inderdaad een maatje kleiner bestellen, dan moet het goed zijn :)

Waar ga je ze bestellen?

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Voor dat geld kun je ze net zo goed in de winkel kopen. Dan kun je ze passen en hoef je ook geen verzenkosten te betalen.

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Het probleem is dat dat hier niet makkelijk gaat, omdat we geen winkels hebben die die kleine maten verkopen. Dan moet ik naar de stad, kost me een vermogen parkeergeld.
    Ik koop eigenlijk alles on-line. Ik haat gewoon winkelen en zeker zoeken naar iets. :D

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Volgens mij zijn die classic all stars bijna overal 29,95 ipv 39,95

Hier ook altijd maatje kleiner voor m'n dochter.

Deel Deze Pagina