Mijn dochtertje van 6 weken heeft sinds enkele dagen heel veel last van krampjes. Voorheen had ze dit ook wel maar dit hielt niet lang aan. Nu heb ik t idee dat ze veel last heeft van krampjes maar ook met poepen. Ze heeft iets minder poepluiers. Ik dacht aan obstipatie, maar kan dat bij borstvoeding!? Ze heeft t tijdens het voeden maar soms wordt ze ook wakker van de krampjes. Ik troost haar dan en wrijf over dr buikje, soms zie je haar daarna echt ontspannen. Dan ineens komen ze terug en is t krijsen (soms met zon hoog stemmetje, echt zielig). Ik gebruik al cinababy, verder is het meer troosten en over haar buikje wrijven. Ze slaapt redelijk maar wil om de 3u een voeding. Als ze tussendoor wakker wordt van de krampjes slaapt ze dus minder. De nachten zijn slopend.. Ze huilt veel meer dan voorheen. Echt alsof ze heeeel erg veel moeite heeft met de krampjes of het poepen. Hoort dit er nou eenmaal bij? Zijn er tips? Ik laat zelf ook een traantje als ze zo hoog huilt, echt zielig vind ik t..
Lekker bij je nemen en dragen. Rond de zes weken is de huilpiek van baby's, rond de twaalf weken wordt het vanzelf minder! Succes met deze fase.
hier hielp infacol en cinababy niet tegen de krampjes. Sabsimplex wel maar dat is lastig te verkrijgen in NL, alleen via internet. Je zou het kunnen overwegen als je echt denkt dat het de krampjes zijn. Maar wat mijn voorganger zegt klopt ook wel. Dit is de leeftijd dat ze best veel kunnen huilen.
Mijn zoon heeft nog nauwelijks last van krampjes maar op aanraden van een osteopaat gebruiken wij sinds vandaag probiotica door zijn (fles)voeding. Ik lees hier ook erg goede dingen over, ook op dit forum. Misschien kan je dit eens overwegen? Orthica | Orthiflor Start http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/129322-wie-heeft-ervaring-orthiflor-start.html
Van de osteopaat moesten wij accuut sroppen met infacol ed en probiotica baby gebruiken. Dit zorgt voor een snellere rijping van de darmen..