De titel zegt al genoeg. Hoe maak je het schoon? (Ik had zelfs een foto erbij willen plaatsen, maar het uploaden van de foto is mislukt, geen idee waarom?)
volgens mij zit in t verkeerde gedeelte en moet t in de lounge staan heb je t al met muscle geprobeerd? ff in laten trekken en flink schrobben. of ff in de week leggen?? voor de rest weet ik t ook niet
Je hebt van die grijze sponsjes waar roze zeep in zit. Als je deze natmaakt begint het te schuimen. (staalsponsjes) hiermee krijg je het prima weg. Je kan de pitten ook een nacht laten weken in amoniac en schoonmaak azijn daarna even afspoelen en klaar.
Hij staat nou nog niet in de lounche.... De staalsponsjes heb ik al geprobeerd en dat hielp niks, een beetje misschien maar de bruine aanslag bleef. Dat van die ammonia en schoonmaakazijn heb ik nooit gehoord. Dat laatste hebben we wel in huis, maar dat eerste niet. Zou wel een lekkere stinkerij worden.... Muscle heb ik ook al geprobeerd. Hielp niks. Ik heb het trouwens al een keer in de week gelegd met soda. Ook dat hielp niks.... Maar zou die schoonmaakazijn eens proberen. Ammonia moet ik kopen.
bedoel je die grijze dingetjes die je eraf kan halen? het gaspit zelf bedoel je? ik doe altijd de gaspitten aan op laag vuur en na een paar min is ie weer mooi grijs wel even erbij blijven staan
ff offtopic... ben je nou ook al hier te vinden hahaha! ontopic.. dit was precies de tip die ik ook zocht! Nynke bedankt, Nynke bedankt!
Ja ik bedoel de grijze dingen. Ik kan me niet voorstellen dat dat helpt maar ik kan het natuurlijk niet proberen.
Jamaar het lijkt wel alsof het bruine echt erin getrokken is. Gewoon verkleurd zeg maar. Denk wel dat ik ergens mee moet in laten weken. Waarmee?
Ik stop ze altijd in de vaatwasser komen er heel mooi uit. Of een nacht in water met een vaatwastablet
Hoi Channes, bedankt voor de tip. Ik heb de gaspitjes allemaal in een emmer water gedaan en heb er drie vaatwastabletten bij gedaan. Het heeft geholpen, ze zien er weer blinkend uit. Thanx!